V
vieras
Vieras
Onko einesruoka yhtäkuin roskaruoka? tai siis onko verrattavissa hampurilaisiin ym. Äitini arvostelee, jos joskun ei ole aikaa muuta kun lämmittää eineksiä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mites eineslihapullat?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mites eineslihapullat?
jänteitä ja huonompaa lihaa, paljon lisäaineita, usein myös eläintennahkaa jauhettu mukaan.
Ei einesten ravintoarvo ole samaa luokkaa kuin itse tehtyjen. Kalapuikot ovat perkausjätettä jauhoilla päällystettynä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mites jos syö usein makaroonia?
No kannattaa ostaa tummaa tai täysjyväpastaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mites jos syö usein makaroonia?
Ei niissä varmasti kauheasti eroja ole. Mutta riisikin kannattaa ottaa tummana tai täysjyväisenäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:riisi lienee parempi kuin makarooni sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:Luetaanko einekseksi myös se että ostan cittarin palvelutiskiltä CM Kotikeittiön valmistamaa ruokaa ??
Kyllä kannattaa opetella laittamaan ruokaa itsekin, mutta ei kannata syyllistää itseä jos ei aina jaksa. Parempi syödä eineksiä kuin olla väsynyt ja puolikuollut äitiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mites eineslihapullat?
jänteitä ja huonompaa lihaa, paljon lisäaineita, usein myös eläintennahkaa jauhettu mukaan.
Ei einesten ravintoarvo ole samaa luokkaa kuin itse tehtyjen. Kalapuikot ovat perkausjätettä jauhoilla päällystettynä.
Ehkä saan näistä puheista voimaa ruveta tekemään kaikki ruuat itse![]()