Eilisten juhlien köyhimmät tarjottavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Ei ollut suosikkisukulaisia, joten nyt voi arvostella.. :D

Siellä oli kahta lajia salaattia (toisessa leipäpaloja, salaattia, kurkkua ja toisessa riisiä, salaattia, tomaattia, kurkkua ja sipulia )

Sitten oli ohuen ohutta keittokinkkua, graavikalaa, yhtä lajia suolaisia pikkupiiraita ja kotijuustoa. Kahvin kanssa kakku ja pipareita.

Nälkäisenä lähdettiin, kun kutsussa luki että juhlissa ruokatarjoilu ja odotettiin oikeen ruokaa. Ihan kiva sellaisille, jotka kiertää useita juhlia, mutta ei kovin kiva pitkänmatkalaisille, joille on kutsussa luvattu ruokaa.. :kieh:

Mun mielestä toi kuulosti ihan hyvältä :) Tosin kutsuun ei olis kannattanut kirjoittaa, et ruokatarjoilu koska monet käsittiää ruuan lämpimänä ateriana eikä esim. salaattipöytänä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä toi kuulosti ihan hyvältä :) Tosin kutsuun ei olis kannattanut kirjoittaa, et ruokatarjoilu koska monet käsittiää ruuan lämpimänä ateriana eikä esim. salaattipöytänä.

Mä käsitän kyllä salaattipöydänkin jonain muuna kuin kahtena lajina salaattia, varsinkin kun oon vielä niin rajoittunut ihminen, että en voi syödä sipulia jota toisessa salaatissa oli paljon (purjoa ja punasipulia).

Alkuperäinen kirjoittaja jhuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Eli koska sä oot rajottunut, niin oli köyhät tarjoilut?

Joo. (kuten sanoin, eivät ole suosikkisukulaisia). :saint:

Eli sen takia löytyy valittamista joka asiasta

Joo. (kuten sanoin, olen rajoittunut persoona, myös sosiaalisesti.) :saint:

No olihan noi salaatit vähän aneemisia.. Ja mikä noiden keittokinkun ja graavilohen idea oli? Tuliko ne lisänä noihin salaatteihin?

Ehkä piti hoitaa tarjoilut tosi pienellä budjetilla. Muuten en oikein ymmärrä.

Mun mielestä toi on surkea tarjoilu,en olisi itse syönyt mitään. Oliko ees mitään patonkia salaatin kanssa? Ja siis kahvi ja pipari? :laugh: ois nyt ees kuivankakun vääntänyt..huh huh

Eli koska sä oot rajottunut, niin oli köyhät tarjoilut?

Joo. (kuten sanoin, eivät ole suosikkisukulaisia). :saint:

Eli sen takia löytyy valittamista joka asiasta

Joo. (kuten sanoin, olen rajoittunut persoona, myös sosiaalisesti.) :saint:

Ok, joten sieltä se totuus tuli.. Kyse ei ole tarjoilusta 8jotka kuulostaa hyvälle ) vaan susta

Mä käsitän kyllä salaattipöydänkin jonain muuna kuin kahtena lajina salaattia, varsinkin kun oon vielä niin rajoittunut ihminen, että en voi syödä sipulia jota toisessa salaatissa oli paljon (purjoa ja punasipulia).

Mä en tarkoittanut et tuossa juhlissa oli salaattipöytä vaan, et usein ihmiset ei tajua et kylmät tarjottavat on sama kuin ruokatarjoilu. Jos itse olisin ollut tuo kutsuja olisin kirjoittanut korttiin et kahvitarjoilu.

Mun mielestä toi on surkea tarjoilu,en olisi itse syönyt mitään. Oliko ees mitään patonkia salaatin kanssa? Ja siis kahvi ja pipari? :laugh: ois nyt ees kuivankakun vääntänyt..huh huh

No olihan kahvin kanssa kakkuakin.

No olihan noi salaatit vähän aneemisia.. Ja mikä noiden keittokinkun ja graavilohen idea oli? Tuliko ne lisänä noihin salaatteihin?

Kai ne salaatteihin oli. Ja ymmärtääkseni budjetilla ei heidän perheellään ole merkitystä, en tiedä miksi tarjoilut olivat noinkin aneemiset, kun nekin oli kuitenkin pitopalvelun tekemät ja tarjoamat. Ajateltiin ensin, että oli vaan alkupalat, että kohta tulee ne pääruuat, mutta sitten tultiin kutsumaan kahville. :xmas:

Miksikäs sun täytyy ängetä juhliin joissa et tykkää käydä?? Ehkä he eivät kutsuneet ihan sen takia sua että pääset levittelemään heidän huonoja tarjoilujaan julkisuudessa! Naurettavaa aikuiselta ihmiseltä. Toisilla on erilainen maku kuin sinulla ja toisilla totisesti vähemmän rahaa eikä elämä pyöri ruuan ympärillä. Koskaan en ole mennyt juhliin vain "syömään"!! (vaikka ne sitten olisi epämukavia tuttuja..)

jopas on. mekin oltiin eilen juhlissa, ylppäreissä ja hyvät oli tarjottavat, vaikka en juuri niistä mitään syönytkään, lapset syötän aina ennen juhlia niin eivät nälkäisinä kiukkua ja vongu mitään. ja itse söin keksiä ja täytekakkua palan. oli salatteja ja voileipäkakkuja, kaikki lihaisia joten en ottanut... ei haittaa, syömispuoli ei ole se tärkein vaan se itse juhla ja että näkee sukulaisia pitkästä aikaa ja on kivaa... :hug: :flower: =)

Kai ne salaatteihin oli. Ja ymmärtääkseni budjetilla ei heidän perheellään ole merkitystä, en tiedä miksi tarjoilut olivat noinkin aneemiset, kun nekin oli kuitenkin pitopalvelun tekemät ja tarjoamat. Ajateltiin ensin, että oli vaan alkupalat, että kohta tulee ne pääruuat, mutta sitten tultiin kutsumaan kahville. :xmas:

Kutsussa olisi pitänytkin sitten lukea, että alkupalatarjoilu ja kakkukahvit :D

Huonosti suunniteltu menu mielestäni, varsinkin pitopalvelun hoitamaksi.

no jos kerta budjetilla ei olisi ollut väliä niin miksi eivät tarjonneet tosiaan RUOKAA.
Ei sen olis tarvinu mitään sisäfilettä olla.
Toiset ei vaan jaksa panostaa.

Jos on piirakoita, graavilohta, leikkeleitä, kaksi ruokaisaa salaattia - eikö se ole ruokaa? Ja vielä aika monta eri laatua. Ihme nirsoilijat, syökää lihapullat ja potut kotonanne! Sellaista tarjotaan korkeintaan lastenkutsuilla. :snotty: Ja vain lapsille.

Tästä voi päätellä että pitopalvelutarjontaakin on sitten vaikka minkä tasoista ja kannattaa olla tarkkana kenet valitsee. Hitto, maksaa nyt pitopalvelulle tuollaisesta -ne juhlat joissa me kävimme oli ylioppilaan äidin järjestämät ja oli tosiaan kaikkea ja paljon!

Yhteistyössä