Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tapahtunu paljoakaan. Jenni joutu sairaalaan. Niko ja oona oli kasvanu olevinaan teini-ikäseks ja Sofia kans... Elina tuli käymään Onni-vauvansa kanssa... Aaro punoo juoniaan...Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:mä haluisin kans tietää että mitä eilisessä jaksossa tapahtui kun jäi se näkemättä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja salkkari-fani:Sen Aaron sais tappaa!! Tosi ärsyttävä tyyppi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä-81:Ei tapahtunu paljoakaan. Jenni joutu sairaalaan. Niko ja oona oli kasvanu olevinaan teini-ikäseks ja Sofia kans... Elina tuli käymään Onni-vauvansa kanssa... Aaro punoo juoniaan...Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:mä haluisin kans tietää että mitä eilisessä jaksossa tapahtui kun jäi se näkemättä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä-81:Ei tapahtunu paljoakaan. Jenni joutu sairaalaan. Niko ja oona oli kasvanu olevinaan teini-ikäseks ja Sofia kans... Elina tuli käymään Onni-vauvansa kanssa... Aaro punoo juoniaan...Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:mä haluisin kans tietää että mitä eilisessä jaksossa tapahtui kun jäi se näkemättä...![]()
näkikö tuomo sitä elinan lasta... ja tietääkös se kilkattaja (tuomon vaimo, nimeä en muista), että hänen miehellään on lapsi toisen naisen kanssa....
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Eikö mtv3:n netti-tv:stä pysty katsomaan kun tulevan jakson ennakkoon? Eilen kun jäi katsomatta Salkkarit..
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä-81:Ei tapahtunu paljoakaan. Jenni joutu sairaalaan. Niko ja oona oli kasvanu olevinaan teini-ikäseks ja Sofia kans... Elina tuli käymään Onni-vauvansa kanssa... Aaro punoo juoniaan...Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:mä haluisin kans tietää että mitä eilisessä jaksossa tapahtui kun jäi se näkemättä...![]()
näkikö tuomo sitä elinan lasta... ja tietääkös se kilkattaja (tuomon vaimo, nimeä en muista), että hänen miehellään on lapsi toisen naisen kanssa....
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä-81:Ei tapahtunu paljoakaan. Jenni joutu sairaalaan. Niko ja oona oli kasvanu olevinaan teini-ikäseks ja Sofia kans... Elina tuli käymään Onni-vauvansa kanssa... Aaro punoo juoniaan...Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:mä haluisin kans tietää että mitä eilisessä jaksossa tapahtui kun jäi se näkemättä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PenSasMusTikKa:Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä-81:Ei tapahtunu paljoakaan. Jenni joutu sairaalaan. Niko ja oona oli kasvanu olevinaan teini-ikäseks ja Sofia kans... Elina tuli käymään Onni-vauvansa kanssa... Aaro punoo juoniaan...Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:mä haluisin kans tietää että mitä eilisessä jaksossa tapahtui kun jäi se näkemättä...![]()
miten ihmeessä neki ehti kasvaa yhessä kesässä niin hirveesti..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Alkuperäinen kirjoittaja salkkari-fani:Sen Aaron sais tappaa!! Tosi ärsyttävä tyyppi.
Samaa mieltä. Ja musta koko Aaro-Eero-hässäkkä menee ihan yli, ei jotenkin sovi ollenkaan Salkkareihin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiinnostaa niin kovasti...pakkoa kysyä, miksi Aaro haluaaa tappaa Jennin?