Eilisestä lahjoitusketjusta vielä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Kun täällä oli ketju jossa sai lahjoittaa tai jos halusi jotain niin sai toiveensa esittää..

Eli mä voisin pakata vauvanvaatepaketin tarvitsevalle postikuluja vastaan, kenelle kelpaa ei-niin-viimeistä-huutoa olevat ja pikkuvikaiset (pesunukkaa, pikkutahraa) mutta täysin käyttökelpoiset vaatteet. Meille kun ei vauvoja enää tule niin myyn ja annan pois kaikki mitä pieneksi jää. Yv:tä kiitos jos jollekulle kelpaisi :attn:

Ai niin, pääasiassa tytön vaatetta mutta on neutraalin värisiä myös (ainakin pienimmät vaatteet), kokoja olisi varmaan suurimmaksi osaksi 60-86cm, mutta mieluiten lähettäisin kaikki kerralla :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:40 Pehmeäpupu kirjoitti:
Menossa on jo :attn:
Ja olin tavallaan raskaana, tuulimuna tuli itsekseen kesken ja meidän lapset on nyt tässä, enempää ei jakseta pettymyksiä :/

:hug: :hug: sulle! Toivottavasti mies voi jo paremmin. Mäkin tästä poistun ruokaa laittelemaan, mies on matkoilla niin joutuu tekemään viikonloppunakin ruuat. (mä olen niin hyvälle oppinut,kun mies tykkää tehdä ruokaa) ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:46 Pupu T kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:40 Pehmeäpupu kirjoitti:
Menossa on jo :attn:
Ja olin tavallaan raskaana, tuulimuna tuli itsekseen kesken ja meidän lapset on nyt tässä, enempää ei jakseta pettymyksiä :/

:hug: :hug: sulle! Toivottavasti mies voi jo paremmin. Mäkin tästä poistun ruokaa laittelemaan, mies on matkoilla niin joutuu tekemään viikonloppunakin ruuat. (mä olen niin hyvälle oppinut,kun mies tykkää tehdä ruokaa) ;)

Jeps, mies on oikeastaan ihan normaalikunnossa jo, viikon päästä töihinkin lähtee :/ Psykologilla joutuu käymään lääkärin määräämänä ensi viikolla, mies on niin niin sitä vastaan :whistle:
Kyllä tää elämä loppujen lopulta taas hymyilee, sentään ainakin ollaan kaikki hengissä yhä. Vauva olisi ollut oikein ihana saada, mutta kun kohtalo kait päättänyt että nyt riittää niin annetaan olla sitten.

Yhteistyössä