Eilinen putous, siis ne vapaaehtoiset PUSSASIVAT OIKEASTI :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"wieras"

Vieras
En tiedä onko ollut jo juttua täällä, en jaksanut kahlata viestejä läpi.

Ne siis pussasivat oikeasti siinä lopussa, häh? Oliks ne oikeesti pariskunta jotka valittu jo etukäteen vai mitä ihmettä? Entä jos toinen olis ollut vaikka parisuhteessa ja sit toinen tulee ja pussaa tuolleen

[QUOTE="Minä vain";29578998]Eikä se pitäisi kenellekään ulkopuoliselle kuulua.[/QUOTE]

Ootko ihan vitun tyhmä? Jos et edes tiedä mistä puhutaan, niin älä kommentoi, kiitos!

Tuossa oli vähän kuin tilanteen pakottamana, ei voinut toinen oikein kieltäytyä ja pussaaminen tapahtui vähän kuin noiden ohjelman näyttelijöiden pakottamana

Minä veikkaan että olivat etukäteen valittuja, sillä kamerahan kuvasi miestä heti kun vapaaehtoisia kysyttiin, eikai ne kameramiehet olisi muuten olisi tienneet kenet valitaan.

[QUOTE="aapee";29579245]No olisitko ite valmis siihen, että joku aivan ventovieras pussaa sinua, etkä oikeastaan voisi edes kieltäytyä kun se tapahtuisi niin yllättäen ja suorassa tv-lähetyksessä?

Mä en kyllä olisi, eikä kyllä miehenikään sellaisesta tykkäisi että joku minua pussaisi noin[/QUOTE]

No ei se nyt mikään kielari ollut, ja todennäköisesti etukäteen valitut näyttelijät?

[QUOTE="aapee";29579245]No olisitko ite valmis siihen, että joku aivan ventovieras pussaa sinua, etkä oikeastaan voisi edes kieltäytyä kun se tapahtuisi niin yllättäen ja suorassa tv-lähetyksessä?

Mä en kyllä olisi, eikä kyllä miehenikään sellaisesta tykkäisi että joku minua pussaisi noin[/QUOTE]

Tuskin sellaiset ihmiset, jotka ottaa asiat noin vakavasti, edes lähtevät vapaaehtoisena lavalle.
Kyllä minä olisin tuollaiseen ihan valmis eikä siitä koituisi kotona edes sanomista. Meillä ymmärretään tilannetajua ja huumoria sen verran, kyse kuitenkin on näyttelemisestä. Minusta nuo kaksi heittäytyivät hienosti ja se pusu oli poskelle, ei mitään sen roisimpaa.

Mun mielestä toisen painosta kuittailussa ei ole mitään vitsiä. Mielettömän paskaa 'viihdettä.' Ja sit viel penskat katsovat tuota ja kaikki 'oppi' uppoaa kuin veitsi kuumaan voihin. Niin, mistähän se kiusaaminen juontaa juurensa...

no tuota kaikki mitä tuossa ohjelmassa on menee täysin käsikirjoituksen mukaan. Näyttelijät jopa tietävät valmiiksi ne tehtävät.
Myös tuo " vapaaehtoisten käyttö" oli suunniteltu juttu

Yhteistyössä