Eilinen Miljonääriäidit - H&M biksut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hui"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hui"

Vieras
Okei, ihan pakko. Huomasko kukaan muu, että omistaahan se vaalea jotain samaa kuin tavallinen rahvaskin, nimittäin H&M bikinit. Livahti aika nopsaan lappu housuista kuvissa (leopardikuvioiset). Mitenkäs nyt noin???! :)

No sitten mä en ole ainut hullu joka sen takia kelas nauhoitusta taaksepäin. :)

Lisäksi mua äärettömästi häiritsee se, että ne on aina pukeutuneita ihan samantyylisesti. Kuka oikeesti tekee ystävänsä kanssa niin? Ja kummallakin aina joko hiukset auki, tai kummallakin ponnarilla tai kummallakin samantyylisellä nutturalla. Mua alkais jo ahdistamaan jos koko ajan ois kaverin kanssa sama tyyli.

Joo huomasin lappua en nähnyt mutta muuten tunnistin bikinit. Hassua että niitä esitellessään ei kertonut merkkiä kun kaikista muista melkein kerto mutta eiköhän se nyt kuulu ton ohjelman ylivedettyyn tyyliin. Mä en muuten ymmärrä miks se on just miljonääriäidit kun ei ne juur koskaan siinä ohjelmassa ole niitten lasten kanssa.

En huomannu vaikka katsoinkin. Mutta itse ihmettelin sitä kun otti kassista vaatteita (lasten) joissa oli vielä laput kiinni ja aina piti katsoa lapusta minkä merkkinen vaate oli kysessa...ettei vaan ollut mainostusta varten nuo vaatteet. Ja oikeesti voiko nahkatakki edes maksaa 10.000€?!!
Ja lisäksi ihmetyttää kun ei niillä ole koruja kädessä tai sormuksia? Ei edes kihla tai vihki?!! ja ainakin kun menevät kantispaikkaan niin joku niille on kuitenkin uutta...

[QUOTE="vieras";22431927]Uskotteko te ihan tosissanne et noi on jotain miljonäärimammoja? Feikkiä koko ohjelma, huono formaatti![/QUOTE]

No en usko että toi nyt ihan totta on, mutta hauskaa silti seurata. Eikös joku osuvasti sanonutkin että huolestuttavaahan se olis, jos se olis täysin totta...

[QUOTE="vieras";22431938]
Ja lisäksi ihmetyttää kun ei niillä ole koruja kädessä tai sormuksia? Ei edes kihla tai vihki?!! ja ainakin kun menevät kantispaikkaan niin joku niille on kuitenkin uutta...[/QUOTE]

Jossain jaksossa just se vaalee mun mielestä sano, et ei halua pitää korujansa ettei ihmiset näe että hän on rikas... :)

Joo siis mä veikkaisin että se on sellasta puolirealityä eli ei ihan totta ole kaikki mikä tossa on. Musta se on ihan hemmetin hauska sarja seurata. Ja kyllä nahkatakki voi oikeesti maksaa 10.000 euroa, siihen en ota mitään kantaa oliko toi kyseinen maksanut sen verran :D

Ihmetyttää lähinnä se et joku jaksaa edes kattoo koko ohjelmaa, mut toisaalta kattoohan jotkut big brotheriakin joka nyt on vähintäänki yhtä alasvajonnutta viihdettä.. :D Ja vielä keskustella siitä netissä.. ja joku tollo vielä alentuu kommentoimaan keskustelua ;) :D

Ihmetyttää lähinnä se et joku jaksaa edes kattoo koko ohjelmaa, mut toisaalta kattoohan jotkut big brotheriakin joka nyt on vähintäänki yhtä alasvajonnutta viihdettä.. :D Ja vielä keskustella siitä netissä.. ja joku tollo vielä alentuu kommentoimaan keskustelua ;) :D

kyllä tää mullakin on salainen pahe, teille uskalsin tunnustaa ;D Ja mies tietää kun joskus kidutan sitäkin tolla ohjelmalla. BB:tä en oo taas ikinä voinu ymmärtää mutta tän ohjelman myötä ymmärrän paremmin niitä joilla on se 24/7... :D

[QUOTE="hui";22431967]Jossain jaksossa just se vaalee mun mielestä sano, et ei halua pitää korujansa ettei ihmiset näe että hän on rikas... :)[/QUOTE]

eihän ne ihmiset näe että pn rikas ku hurauttaa ferrarilla pihaan ;)

[QUOTE="vieras";22431938]En huomannu vaikka katsoinkin. Mutta itse ihmettelin sitä kun otti kassista vaatteita (lasten) joissa oli vielä laput kiinni ja aina piti katsoa lapusta minkä merkkinen vaate oli kysessa...ettei vaan ollut mainostusta varten nuo vaatteet. Ja oikeesti voiko nahkatakki edes maksaa 10.000€?!!
Ja lisäksi ihmetyttää kun ei niillä ole koruja kädessä tai sormuksia? Ei edes kihla tai vihki?!! ja ainakin kun menevät kantispaikkaan niin joku niille on kuitenkin uutta...[/QUOTE]

Hyvinkin voi maksaa jos sattuu olemaan kallista merkkiä. Esim. tämän Balmainin paidan hinta on vähän päälle 20 000€ eikä välttämättä heti uskois näon perusteella.. :D

205878_in_l.jpg

En ole sarjaa seurannut mutta yleisesti olen sitä mieltä että vaikka olisi kalliita vaatteita, ei kaikkien vaatteiden tarvitse olla. Samoin jos suurin osa on halppisvaatteita, miksi ei saisi omistaa myös muutamia kalliimpia vaatteita. :)

Sellaset ihmiset on mun mielestä kyllä vähän hassuja, jotka eivät voi käyttää muita vaatteita kuin merkkivaatteita julkisesti, koska se olisi noloa. Tulee mieleen että pitää yrittää väkisin pönkittää jotakin.

Yhteistyössä