Eilinen 2012-leffa, voi elämä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "1980"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

"1980"

Vieras
Olipa hölmö leffa. Miten lentokone ei muka mene rikki, kun se lentää tuhkapilveen????
Entä kun se muija lappoi ainakin 3 pakettia vaippoja ostoskärryyn. Kuka hullu raaskii ostaa 3 pakettia vaippoja lapselle, joka ehkä oppii pian kuivaksi??? :D

Olihan siinä vaikka kuinka monta goofsia, mutta noi jäi mieleen kummittelemaan. :D :D

Elokuvia katsellessa on hyvä muistaa, että katselee elokuvaa, ei tosielämää. Josko tommosia miettis niin leffanautinto olisi kaukana.

Mieti kauhuleffoja: miksi ne AINA lähtee yksin johonkin? Entäs sitten, kun tulee joku hyökkääjä niin mies aina vaan tappelee, nainen kiljuu vieressä... ööh?

Elokuvia katsellessa on hyvä muistaa, että katselee elokuvaa, ei tosielämää. Josko tommosia miettis niin leffanautinto olisi kaukana.

Mieti kauhuleffoja: miksi ne AINA lähtee yksin johonkin? Entäs sitten, kun tulee joku hyökkääjä niin mies aina vaan tappelee, nainen kiljuu vieressä... ööh?

Joo, siis mitä enemmän porukkaa tapetaan, sitä enemmän jäljellä olevat hajaantuu, ja suuntana yleensä yläkerta tai vessa joista ei ole pakotietä...

• Tykkää
Reactions: niukinnaukin
Ai, mun mielestä se oli ihan katottava pätkä :-D
Harvemmin tulee vastaan leffaa missä ei olisi mitään mikä ei ole oikeesti mahdollista, tai vähintäänkin jotain vähän kummallista..

[QUOTE="vieras";27746240]Ei ne hukassa suinkaan ole..
Naurunpyrskähdyksiä elokuva kyllä aiheutti.

Joten sarkasmiksikohan tuota lausahdustani voisi kenties kutsua. ;)[/QUOTE]

Sarkasmiksihan sen tarkoitit, varmaan. Kirjoitustaitosi on vaan huonohko.

Just toi on syy, miks mä en juurikaan kato muita elokuvia, kun piirrettyjä kokoperheen elokuvia. Mä otan ne aina liian vakavasti ja saan kehitettyä kauheita ongelmia epäloogisista asioista, joita niissä tapahtuu ja sit muut saa kuunnella kun marmatan niistä :laugh:

Miksi kukaan ei pistä valoja päälle, kun lähtevät etsimään tunkeutujia tai kun ihmettelevät outoja ääniä? Ei otetaan vaan mahdollisimman huonosti toimiva taskulamppu tai kynttilä kun etitään kellarista tunkeutujaa. Ja kun jo oveasta tai ikkunasta huomaa, et joku on tunkeutunut taloon niin, miksi kukaan ei soita poliisille ja siirry turvaan?

Yhteistyössä