Eilen yöllä...

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Kun tulin kotiin, mun perään käveli kissa koko matka oven asti. Kun olin ovella hän oli ihan mun jaloissa että mun oli pakko otta hänet sisään. Annoin hänelle ruokaa, hänellä oli hirveä nälkää sekä huomasin että hän on raskaana :( . Iso pyöriä vatsa. Se on täältä jostain rivitaloista kissa. Tekis niin mieltä, vielä tänäänkin, mennä ja pyytä vaikka ostamaan sen kissa itselle :D . Kun tuntu että se kissa aina ulkona ja nälkäinen...

mutta jos se on tiineenä niin muistathan savanna että hoiatat sitte ne pennutki jos se kisuli teille kotiutuu?

ja jos et halua hoiattaa niin soitto tesyyn (turun eläinsuojeluyhistys, http://www.tesy.info/) niin osaavat neuvoa ja auttaa. ainaki se kisuli pitäis leikkauttaa sen jäläkeen kun pennut on syntyneet. ja ne pennut myös (mikäli niille löytyy koti)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
mutta jos se on tiineenä niin muistathan savanna että hoiatat sitte ne pennutki jos se kisuli teille kotiutuu?

ja jos et halua hoiattaa niin soitto tesyyn (turun eläinsuojeluyhistys, http://www.tesy.info/) niin osaavat neuvoa ja auttaa. ainaki se kisuli pitäis leikkauttaa sen jäläkeen kun pennut on syntyneet. ja ne pennut myös (mikäli niille löytyy koti)

Joo just se mietinyt ja must tuntu että tuskin ne edes myy tai on se noloa mennä kysymään siitä. :snotty:

meidän kissa käi naapureilla aina syömässä.sillä oli aina nälkä.söi siis kaikkea.(sipsiä,leipää yms..)eläinlekuri käski laittaa laihikselle, mutta naapurit sit syöttivät enemmän...

Meidän katti käy myös naapurustossa kylässä, tutut on kertoneet että käy oven takana. Ja ihan varmasti on hyvin hoidettu kotona. Ja on aina ulkona, koska haluaa..Varsinkin kesällä, ja ennen pakkasia, käy vaan syömässä ja hetken ehkä nukkumassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
En silti haluais että joku ottais kissan noin vaan itselleen.. Meidän Jaska seuraa ihmisiä, koska luottaa ihmisiin, ja pitää silityksistä jne..Vähän hassun tyhmä katti :xmas:

ok =) mulle vaan heti mieleen tuli, ettei annetaan tarpeks ruokaa ja potkitaan ulos :D

voihan sen kissan kohdalla ollakkin ettei anneta tarpeeks evästä. Meidän katilla on kunnon pallomaha, koska ruokailee AINAKIN kotona, ja anoppilassa vähän matkan päässä. Näkee siitä onko hyvin hoidettu, jos karva kiiltää, kissa on terveen näköinen, eikä kauhean arka.

voihan sen kissan kohdalla ollakkin ettei anneta tarpeeks evästä. Meidän katilla on kunnon pallomaha, koska ruokailee AINAKIN kotona, ja anoppilassa vähän matkan päässä. Näkee siitä onko hyvin hoidettu, jos karva kiiltää, kissa on terveen näköinen, eikä kauhean arka.

Voi olla että vaan lihava kissa se oli ja syö liika, en tiedä, mutta niin ihanaa kissa kuitenkin oli =) . itse haluan lemmikkia

:) ihana että kuienkin kauniisti kissaa kohtelit ja ajattelit heti auttaa reppanaa :)

mitäs jos kyselisit eläinsuojeluyhdistyksestä koditonta kissaa, jos siis olisit tosiaan valmis antamaan hyvän loppuelämän mittaisen kodin jollekkin eläimelle.

:) ihana että kuienkin kauniisti kissaa kohtelit ja ajattelit heti auttaa reppanaa :)

mitäs jos kyselisit eläinsuojeluyhdistyksestä koditonta kissaa, jos siis olisit tosiaan valmis antamaan hyvän loppuelämän mittaisen kodin jollekkin eläimelle.

Saako sieltä lemmikkiä? =)
Mä puhun miehen kans tänään oikein, ehkä kissa tai koira olisi kiva saada, mutta en tiedä vielä, kun haluan että se olisi tarpeeks hoidettu, pitää ajasta ja kaikista mietiä

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

Saako sieltä lemmikkiä? =)
Mä puhun miehen kans tänään oikein, ehkä kissa tai koira olisi kiva saada, mutta en tiedä vielä, kun haluan että se olisi tarpeeks hoidettu, pitää ajasta ja kaikista mietiä

Niin, en suosittele teille mitään elävää lemmikkiä. Yksi kissa teiltä jo katosi ja eikös teillä pupukin ollut aiemmin, mites sille kävikään? Koira on ihan vihoviimeinen vaihtoehto. Siis pliis tyytykää lelueläimiin.

Yhteistyössä