eilen uimahallissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cella

Vieras
näin ison perheen, äiti jolla oli mukanaan 2 isompaa n. 10v lasta, 3 pientä n. 3v lasta ja yksi vauva. kaikki kutsui tuota naista äidiksi joten isommat taisi olla kaksoset ja keskimmäiset 3 kolmoset koska olivat samanikäisiä.

no, mä en voinut kuin ihailla tätä äitiä! se jutteli niille lapsille jotenkin niin ihanasti, oli sellainen rempsee ja mukava. mun teki mieli mennä tekee tuttavuutta mutta enhän mä kehtaa.... harvoin kiinnitän kehenkään ihmiseen suurempaa huomiota mutta tämä nainen kiinnitti mun huomion lähes heti olemuksellaan ja tavallaan vaan olla ja puhua...

No, on siinä ollut reissu. :flower: Itse mietin parhaillaan uskaltautuisinko lähtemään uimahalliin noiden kohta 4v ja 5v lasten kanssa. :whistle:

Mutta muuten, ei niiden välttämättä tarvi olla kaksosia tai kolmosia, joskus vuoden ikäerollakin olevat lapset voivat olla hyvin samankokoisia. Meillä lapsia luultiin pitkään kaksosiksi ja nykyisin usein pikkusiskoa pidetään isosiskona. :D Omia 1,5v ikäerolla olevia siskojanikin luultiin lapsena usein kaksosiksi jne.

Ja sitten toisaalta joskus toistepäin, tässä lähokaupass amuinoin törmäsin usein perheeseen jossa oletin olevan kaksosset ja sitten pikkusisko ehkä 1-2v ikäerolla, kunnes oma lapsensi meni samaan päiväkotiryhmään ja sainkin kuulla hiedän olevan kolmosia. yksi vaan sattui olemaan niin selvästi muita pienempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
No, on siinä ollut reissu. :flower: Itse mietin parhaillaan uskaltautuisinko lähtemään uimahalliin noiden kohta 4v ja 5v lasten kanssa. :whistle:

Mutta muuten, ei niiden välttämättä tarvi olla kaksosia tai kolmosia, joskus vuoden ikäerollakin olevat lapset voivat olla hyvin samankokoisia. Meillä lapsia luultiin pitkään kaksosiksi ja nykyisin usein pikkusiskoa pidetään isosiskona. :D Omia 1,5v ikäerolla olevia siskojanikin luultiin lapsena usein kaksosiksi jne.

totta, mutta nää 3 3veetä kyllä oli tismalleen samanikäisiä... jos olisivatkin vuoden ikäeroilla, olisi vanhimman ja nuorimman ero kuitenkin suurempi. kaikki oli tismalleen samankokoisia, näköisiä ja puhuivat samanlailla. varsinkin puhetapa oli hyvin tyypillinen n. 3v lapsille. mutta ihana katras tällä naisella oli, oli sitten minkä ikäisiä tahansa. :)

Yhteistyössä