Eilen tein itselleni 8 viikon kuntokuurin eräässä Fitness-lehdessä (3/05) olleen esimerkin mukaisesti.

Katsotaan pystynkö syömään vielä terveellisemmin kuin aiemmin. Mulla kun se tarkottaa, että pitää heti alkajaisiksi ostaa ainakin parilla kympillä sellasta ruokaa mitä ei tästä talosta just nyt löydy. Murot ja puuroki on loppu. Ja kyllä, se kasvisten lisääminen voi lisätä ruokalaskua jos niitä ei ole aiemmin ollut varaa syödä ku hyvä jos kahdella eurolla viikossa. :whistle: Ja ne tummat ja täysjyväiset versiot makaroneista, riiseistä ym. maksaa enempi ku ne normaalit. Miksi terveellisistä elämäntavoista pitää tehdä niin kallista? Niin se maailma makaa...

Söin tässä just kaurapuuron aamupalaksi. Sain sen peräti nieltyä ilman oksennusrefleksiä. Sössin tämän tietenkin, kun oli pakko laittaa margariinisilmä ja sokeria, että sain mömmön alas. No mutta jätin siitä sen hedelmän pois, kun noista jo tulee hiilihydraatteja...

Tänään iltapäivällä puolen tunnin lenkille. :D Siitä se lähtee.. Liikuntaa tulee tämän suunnitelman mukaan 2-5 päivänä viikossa montaa eri sorttia. Maanantaisin aina lenkki, jonka pituus pikku hiljaa kasvaa. Muuten vaihtelee ja lepopäivät tärkeitä. Hyvä kun löysin tuon lehtijutun. Olin meinaan suunnitellu itelleni paljon runsaamman kunto-ohjelman. Oisin varmaan revitelly sillä lihakseni rikki jos oisin alkanu harjoittaa. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pöllö:
Onko sulla ylipainoa? Mun tarveis itestäni saada irti niin paljon että saisin 4kg pois ennen kesää..
No joo. :ashamed: Vyätärön ympärys on 103cm... Kilot jojottaa 71-74.. Pituutta mulla on 160cm, joten pois pitäisi saada 15-20kg, että oisin siinä koossa 38, jossa oli muutama vuos sitte kaikkein tervein ja jaksavin olo. :whistle:
 

Yhteistyössä