Eilen taas sain muistutuksen siitä, mikä anopissa ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisu

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
20 985
2
36
Eikö aikuinen ihminen voi uskoa kerralla asiaa, kun sanotaan?
Tilanne oli eilen sen, että anoppi soitti aanulla, ja oli kysyny 5v tytöltä, että jos he tulee meille (eilen ), niin lähtiskö tyttö heille. No lapsi tietysti innoissaan, että JOO! Tyttö meille asiasta kertomaan, ja miehen kans tultiin siihen tulokseen, että nyt ei päästetä, koska tämä viikonloppu on ainoat päivät olla kotona rauhassa oman perheen kesken, ulkoilla ja viettää laatuaikaa. Maanantaina lähdetään reissuun anoppilaan ja mun vanhemmille.
Appivanhemmat tuli eilen sit käymään, niin anoppi 6 kertaa (!! ) sano tytölle, että alahan pakata nyt tavaroita, että lähdet meille :headwall: Mies sano jo ekalla kerralla, ettei me nyt päästetä tyttöä, niin eikun änkyttää vaan. Joka kerta tyttö itku kurkussa minulle, että hän haluais lähtee. Anoppi tahallaan siis taas aiheutti aina vaan uudestaan ja uudestaan sen pahan mielen tytölle aloittamalla samasta aiheesta... |O Miksei se voi uskoa, että Ei tarkoittaa EI eikä tässä asiassa nyt ollu neuvottelun varaa!!

Yleensäkin ääliömäistä anopilta kysyä lapselta ensimmäisenä :headwall: Tottakai lapsi sanoo juu ja sitten joutuu pettymään jos ei perheen suunnitelmiin sovikaan.
:hug:

No ihan ekaksi lapsen kanssa ei ikinä sovita menoja vaan vanhempien. Ja jos te kerran olitte sinne menossa pian niin miksi olis pitänyt tytön mennä etukäteen.
Ja tuo lapselle kuusi kertaa huomauttaminen on oikeasti ihan pyllystä. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No minä olisin päästänyt lapsen mummonsa luokse jos lapsi ja mummo molemmat niin haluaa. En olisi alkanut todellakaan riitelemään mokomasta asiasta.

Eli lapsi & mummo päättäköön, kävelköön vanhempien yli, viis siitä mitä vanhemmat ovat päättäneet? :o
Juu, ei onnistuisi meillä. Tosin mun äiti osaa erittäin hyvin kysyä mun mielipidettä asiaan ennen kun kysyy lapselta että haluaisiko tämä yökylään tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No minä olisin päästänyt lapsen mummonsa luokse jos lapsi ja mummo molemmat niin haluaa. En olisi alkanut todellakaan riitelemään mokomasta asiasta.

Tilane on se, että NYT on ainoat joululoman hetket olla kotona oman perheen kanssa rauhassa, kun joulunlaittopuuhat on jo takana. Niin sun mielestä lapsi olis tässä välissä pitäny päästää mummolaan, ja nämäkin laatuhetket yhdessä olis pitäny jättää pois? Työt jatkuu loppiaisen jälkeen, eli yhteistä aikaa lapsen kans, ja talviharrastuksille on taas paaaaljon vähemmän...

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Tilane on se, että NYT on ainoat joululoman hetket olla kotona oman perheen kanssa rauhassa, kun joulunlaittopuuhat on jo takana. Niin sun mielestä lapsi olis tässä välissä pitäny päästää mummolaan, ja nämäkin laatuhetket yhdessä olis pitäny jättää pois? Työt jatkuu loppiaisen jälkeen, eli yhteistä aikaa lapsen kans, ja talviharrastuksille on taas paaaaljon vähemmän...

jep, paljon parempi että lapsi istuu kotona kattomassa kun äiti istuu perse leveenä netissä.

Yhteistyössä