Eilen rannalla nähtyä (taas)!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Olin eilen rannalla lasten kanssa ja siellä oli paljon muitakin. Yhtäkkiä n.8v poika huutaa vedestä: äitiii, mulla on pisshätä! Äiti huutaa takaisin: mene vessaan!
Ajattelin että kerrankin on sellainen äiti joka opettaa lapsensa menemään vessaan, sitäpaitsi ko. rannalla on erittäin siistit vessat eivätkä ne haise.

Mutta eipä mennyt kuin 10 minuuttia kun ko. pojan n.6v pikkusisko huutaa äidilleen: äitiii muakin pissattaa! Äiti huuta takaisin: mene sinne vähän syvemmälle! Ja niin lapsi meni syvemmälle sellaiseen kohtaan jossa oli PALJON lapsia ja kyykistyi siihen pissalle.

Onko tämä normaaliakin toimintaa?

[QUOTE="Ccc";26612301]Sinne mäkin kusen ja ikää 31 :D[/QUOTE]

Pidätyongelmia? Kannttaisi piipahtaa lääkärissä, jos ei pysty olemaan ilman kuseskelua uimarannalla olon ajan,,,

minen mee uimaan, minen mee uimeen kalat on vetteen pissanneet. Heh heh!

Itse en ymmärrä sitä kun aina kauhistellaan jotain koiran uittamista vedessä. Koirat ei ainakaan pissaa sinne veteen!

Tästäkin ketjustä näkee, että näitä moukkia valitettavasti on PALJON.

Viime kesänä meille sattui vähän vastaava tapaus. Tytölle tuli pissahätä vedessä ja äiti käski pissata siihen. Minä olin lasteni kanssa vieressä. Olin niin äimistynyt tästä törkeästä käytöksestä, etten saanut suutani auki.

Seuraavalla kerralla, kun joku päättää kusettaa kakaransa vieressäni en todellakaan jää sanattomaksi. Pitäkää typerykset siis varanne.

[QUOTE="vieras";26612312]Pidätyongelmia? Kannttaisi piipahtaa lääkärissä, jos ei pysty olemaan ilman kuseskelua uimarannalla olon ajan,,,[/QUOTE]

Vähän asian vierestä kysäisen sulta. Miten toimit JOS uimarannalla ei ole vessaa ja vietät rannalla useita tunteja? Mihin pissaat tai pissatat lapsesi? Veteen? Housuun? Vai pusikkoon?

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26612390:
Vähän asian vierestä kysäisen sulta. Miten toimit JOS uimarannalla ei ole vessaa ja vietät rannalla useita tunteja? Mihin pissaat tai pissatat lapsesi? Veteen? Housuun? Vai pusikkoon?

Pitää olla potta mukana ja sitten sieltä kaataa minigrip pussiin, viedä kotiin ja tyhjentää vessanpyttyyn.

Tästäkin ketjustä näkee, että näitä moukkia valitettavasti on PALJON.

Viime kesänä meille sattui vähän vastaava tapaus. Tytölle tuli pissahätä vedessä ja äiti käski pissata siihen. Minä olin lasteni kanssa vieressä. Olin niin äimistynyt tästä törkeästä käytöksestä, etten saanut suutani auki.

Seuraavalla kerralla, kun joku päättää kusettaa kakaransa vieressäni en todellakaan jää sanattomaksi. Pitäkää typerykset siis varanne.

Pitäkää varanne miltä? sun kotkotuksilta? minä en ainakaan mee hämilleni jonkun akan kotkotuksista, olen siinä itsekin aika etevä.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26612390:

En nyt ole se jolle kysymys asetettiin, mutta pusikkoon olen aina vienyt lapsen tai mennyt itse jos ei vessa ole lähellä.
Musta on puskapissiminenkin esim. puistossa todella vastenmielistä mutta jossain rannalla ei vaihtoehtoja ole.
Musta kuuluu yleissivistykseen ja normaaliin käytökseen että uimaveteen ei pissata, ei järveen eikä altaaseen.

Yhteistyössä