Eilen Myllyn Prismassa nähtyä! Muksu heittäytyi lattialle kiljumaan ihan täysillä raivoten ja mitä tekikään lapsen isä!!!

Hän tyynen rauhallisesta, pikkiriikkisen hymyillen seisoi lapsen vieressä ja antoi kiukkupussin huutaa sydämensä kyllyydestä maassa maaten.

Mun mielestä ihan helkutin kunnioitettavassa kunnossa oli sen isin hermorakenne :flower: :D

...
Ja kai kaikki ihmiset,sinua lukuunottamatta,katsoivat kauhuissaan sivussa ja supisivat.
Itse tehnyt samoin kuin tuo isä.Samaten kantanut sen lapsen kesken ostosreissun autoon.Ja kyllä vaan oon paheksuvia ilmeitä saanut roppakaupalla.

Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
Ne on ne mun kutsumana "lehmänhermot" :D
Koirapiireissä käytössä tuo hermorakenne, kun puhutaan koirista...mutta mun mielestä sitä voi käyttää ihmisilläkin :saint: :D mulla on olematon hermorakenne...sitä ei siis taida olla lainkaan :eek: :LOL:

nanna
Niitä paheksuvia katseita kyllä saa aika usein:) mutta mä annan ainakin lapsen huutaa jos se kaupassa alkaa kiukuttelemaan. Tässä yks päivä oltiin siskon ja lasten 1v,3v ja 5v kans kangaskaupassa. 1v istu kiltisti rattaissa,mutta nämä isommat pojat keksi oikein kivan leikin,sielä on malliverhoja pitkässä rivissä niin ne meni sinne aina piiloon ja pöllyttivät niitä verhoja,mä muutaman kerran sanoin että nyt pojat pois sieltä.No tulivat mutta ei menny kauaakaan kun olivat taas sielä.Sitten karjasin ihan kunnolla että nyt justiinsa pojat sieltä pois ja tähän rattaiden viereen.Myyjä just leikkas mulle kangasta ja pikkasen katto häjynä:)mutta niin pojat tuli. Sitte samassa rakenuksessa on myös yks lastenvaateliike ja mentiin sit sinne.Sieläkin sain pojille jo sanoa ettei mihinkään lähdetä kunnes myyjä kysy että säkö tuola karjasit äsken kun oli niin samanmoinen ääni.Juu minä se olin :) Myyjä totes että onpa mukavaa että muutkin uskaltaa ääntään korottaa.Ja mullakaan ei mikää pieni ääni ole:D

p
Mun täti oli joskus vuosia sitten heittäytyny ite lattialle lapsensa viereen ja parkunu/huutanu samanlailla :D Tyttö oli kattonu hölmistyneenä äitiään ja oli noussu ylös eikä ollu sen jälkeen toistanu kohtausta!

Alkuperäinen kirjoittaja Tiqustiina:
Toi on ehkä se paras tapa oikeasti toimia.Ääntä mahtuu tähän maailmaan :D
Aika kehno asenne, tuo että ääntä mahtuu maailmaan. Tietty mahtuu mutta en itse haluaisi esim ravintolassa olla syömässä jossa joku huudattaa mukulaansa hymynkare suupielessä.

näi
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Hän tyynen rauhallisesta, pikkiriikkisen hymyillen seisoi lapsen vieressä ja antoi kiukkupussin huutaa sydämensä kyllyydestä maassa maaten.

Mun mielestä ihan helkutin kunnioitettavassa kunnossa oli sen isin hermorakenne :flower: :D
Meillä vajaa 3v teki saman tempun eilen K-raudassa kun oltiin hakees aitavärkkejä takapihaa varten. Miehellä meinas palaa käämi kun se huusi maassa kuin syötävä (sen takia ettei ostettu kaupan sisällä olevaa liukumäkeä...) , mutta sanoin sille että antaa huutaa vaan, kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Lopuksi sitte rauhoittui ja halus syliin. Mun mielestä järkevin tapa nois tilanteis on itse pysyä rauhallisena, ei auta pätkääkään jos aikuinen alkaa hermoilla ja huutaa. Mun miehellä on monesti vaikeuksia pysyä tyynenä kun se on aika temperamenttinen ja tulinen luonne (siltä lapsiki kai periny tuon :D ) mutta itsellä on lehmän hermot.

Yksi kaverini kerran avautui mulle kun koki itsensä huonoksi äidiksi sen takia, että menettää hermot lapsiinsa tuon tuosta (silläki uhmaikäinen) ja mä lohdutin sitä, että kyllä mullakin joskus menee hermot. se oli kauan hiljaa ja sanoi sitte hitaasti: "mun on hyvin vaikea kuvitella sua hermostuneena..." :D

ukon duunikaveri oli ollu tenavan kanssa kaupassa. tenava oli heittäytyny karkkihyllyllä maahan ja alkanu kiljuu -määätaaahhhdooonnn kaaarrrkkkiiiii. no karkkia ei tullu, matka jatkui, tuöltiin kaljahyllyn kohdalle ja isi heittäyty maaha -määää taaahhhdooon kaaallljaaaaa.
ei ollu ohikulkevilla pokka riittäny ja lapsi oli ollu kauhuissaan: lopeta iskä, tuo on kamalan noloa... :xmas:

näi
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiqustiina:
Toi on ehkä se paras tapa oikeasti toimia.Ääntä mahtuu tähän maailmaan :D
Aika kehno asenne, tuo että ääntä mahtuu maailmaan. Tietty mahtuu mutta en itse haluaisi esim ravintolassa olla syömässä jossa joku huudattaa mukulaansa hymynkare suupielessä.
No riippuuhan se paikasta missä tollanen tapahtuu. Kyllä me ainaki ravintolassa tms sit otettais muksu kainaloon ja kannettais ulos ja oltais sen kanssa siellä niin kauan että raúhoittuu, ettei mee toisten ruokahalu. Mutta ruokakaupassa on mun mielestä vähän eri kuitenki.

Alkuperäinen kirjoittaja p:
Mun täti oli joskus vuosia sitten heittäytyny ite lattialle lapsensa viereen ja parkunu/huutanu samanlailla :D Tyttö oli kattonu hölmistyneenä äitiään ja oli noussu ylös eikä ollu sen jälkeen toistanu kohtausta!
Mä oon käyttänyt tätä kotona, tehoaa. Mutta kaupan lattiat on niin likaiset, etten millään viitsisi tehdä. Tosin hyvin harvoin meillä kiukutellaan kaupassa kunnolla.

Kuulemma vain lapset saa kiukutella, ei me aikuiset. Lähde: 4-vee.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Tätä oon kans kokeillu, mutta vain kotona. :D

Yhteistyössä