Koirapiireissä käytössä tuo hermorakenne, kun puhutaan koirista...mutta mun mielestä sitä voi käyttää ihmisilläkin :saint: mulla on olematon hermorakenne...sitä ei siis taida olla lainkaanAlkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:Ne on ne mun kutsumana "lehmänhermot"
No mä vaan tiedän. Mä tiedän ihan kaiken.Alkuperäinen kirjoittaja ff:mistä sä tiedät et se oli edes iskä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Kyllä
Tuli mieleen heti yks kondomimainos missä kuvataan lapsen kiljumists kaupassa ja isillä meinaa mennä hermot - loppuun tulee teksti "Use condom"
Samma här!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanaa. Mun mies on ihan samanlainen. Ite taas hermoilen ja hermostun jos lapsi alkaa kärttämään ja huutamaan.
Aika kehno asenne, tuo että ääntä mahtuu maailmaan. Tietty mahtuu mutta en itse haluaisi esim ravintolassa olla syömässä jossa joku huudattaa mukulaansa hymynkare suupielessä.Alkuperäinen kirjoittaja Tiqustiina:Toi on ehkä se paras tapa oikeasti toimia.Ääntä mahtuu tähän maailmaan
Meillä vajaa 3v teki saman tempun eilen K-raudassa kun oltiin hakees aitavärkkejä takapihaa varten. Miehellä meinas palaa käämi kun se huusi maassa kuin syötävä (sen takia ettei ostettu kaupan sisällä olevaa liukumäkeä...) , mutta sanoin sille että antaa huutaa vaan, kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Lopuksi sitte rauhoittui ja halus syliin. Mun mielestä järkevin tapa nois tilanteis on itse pysyä rauhallisena, ei auta pätkääkään jos aikuinen alkaa hermoilla ja huutaa. Mun miehellä on monesti vaikeuksia pysyä tyynenä kun se on aika temperamenttinen ja tulinen luonne (siltä lapsiki kai periny tuon ) mutta itsellä on lehmän hermot.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Hän tyynen rauhallisesta, pikkiriikkisen hymyillen seisoi lapsen vieressä ja antoi kiukkupussin huutaa sydämensä kyllyydestä maassa maaten.
Mun mielestä ihan helkutin kunnioitettavassa kunnossa oli sen isin hermorakenne :flower:
No riippuuhan se paikasta missä tollanen tapahtuu. Kyllä me ainaki ravintolassa tms sit otettais muksu kainaloon ja kannettais ulos ja oltais sen kanssa siellä niin kauan että raúhoittuu, ettei mee toisten ruokahalu. Mutta ruokakaupassa on mun mielestä vähän eri kuitenki.Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Aika kehno asenne, tuo että ääntä mahtuu maailmaan. Tietty mahtuu mutta en itse haluaisi esim ravintolassa olla syömässä jossa joku huudattaa mukulaansa hymynkare suupielessä.Alkuperäinen kirjoittaja Tiqustiina:Toi on ehkä se paras tapa oikeasti toimia.Ääntä mahtuu tähän maailmaan
Mä oon käyttänyt tätä kotona, tehoaa. Mutta kaupan lattiat on niin likaiset, etten millään viitsisi tehdä. Tosin hyvin harvoin meillä kiukutellaan kaupassa kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja p:Mun täti oli joskus vuosia sitten heittäytyny ite lattialle lapsensa viereen ja parkunu/huutanu samanlailla Tyttö oli kattonu hölmistyneenä äitiään ja oli noussu ylös eikä ollu sen jälkeen toistanu kohtausta!
Tätä oon kans kokeillu, mutta vain kotona.Alkuperäinen kirjoittaja p:Mun täti oli joskus vuosia sitten heittäytyny ite lattialle lapsensa viereen ja parkunu/huutanu samanlailla Tyttö oli kattonu hölmistyneenä äitiään ja oli noussu ylös eikä ollu sen jälkeen toistanu kohtausta!