Eilen mä sen tilasin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
miehelle synttärilahjan pahamaineisesta hobby hallista.
toivottavasti tulee nimittäin tämä laite on hyvin tärkeä.

kyseessä on siis tekninen laite, hintahaitari on 199-800?
siitä on hyötyä matkoilla, ja joskus tulevaisuudessa kun on perhe, myös arjessa.
tästä on hyötyä myös sukulaisille ja perhetutuille.
sillä voi myös tehdä tuhmuuksia ja piloja.

mikä se on?

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
heti arvasit! |O olipa tylsä leikki :laugh:

:laugh: :D
Mä olen itsekkin katellut niitä sieltä :whistle: :D

ai se 199? :) pitäs muuten tehä reklamaatioo kun siinä kuvauksessa sanotaan että sen saa alle kahensadan, mutta kokonais hinnaks tuleeki 205 ja jotaki... virheellsitä mainontaa.

ai se 199? :) pitäs muuten tehä reklamaatioo kun siinä kuvauksessa sanotaan että sen saa alle kahensadan, mutta kokonais hinnaks tuleeki 205 ja jotaki... virheellsitä mainontaa.

Onkohan se hyvä?
Tossa kuukauden päästä meinasin jonkinmoisen sieltä ehkä tilata.

Onkohan se hyvä?
Tossa kuukauden päästä meinasin jonkinmoisen sieltä ehkä tilata.

kait se on ihan ok. meillä kotikotona on melkeen sama mut vanhempi ja sillä on pärjätty ihan hyvin. toi on semmonen perus malli elikkä ei varmaan mitään extra herkkuja. toi on kyllä markkinoiden halvin joka kannattaa ostaa. tuota helvemmat onki sitten jotain tuntematonta merkkiä ja niitä ei kannata ostaa ollenkaan.

joo mä katoin nuo muta en uskalla ostaa mitään merkkiä josta en oo ennen kuullu. ja kun firmakaan ei oo niin tuttu niin mistä sen tietää jos laite onki rikki että onko sitä firmaa enää silloin.

joo mä katoin nuo muta en uskalla ostaa mitään merkkiä josta en oo ennen kuullu. ja kun firmakaan ei oo niin tuttu niin mistä sen tietää jos laite onki rikki että onko sitä firmaa enää silloin.
Kyllä tuo firma on ollut aikalailla pitkään olemassa ja tuskin haihtuu maan päältä yhdessä yössä. Takuu toimii samalla lailla kuin Suomessakin ja onhan tuolla merkkejä jotka ainakin pitäisi olla tunnettuja.. Meillä on Sonyn videokamera tuolta ostettu ja tuli Ranskasta Suomeen parissa päivässä, lähetyksen kulkua pystyy netistä seuraamaan ja kuriiripalvelu soitteli hetkeä ennen toimitusta että tuodaanko kotiin vai vieläkö olette työpaikalla jonne voidaan tuoda.

=)