Eilen lapsella paloi käsi vähän, tänään siinä on patti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"niin"

Vieras
Eli eilen kerkes lapsi törkätä käden kuumalle levylle, kun mies käänsi ihan hetkeksi selän! Siis muutamaksi sekunniksi! Itki kovasti ja valitettli kipeää kättään. Heti mentiin kylmän veden alle pitämään ja pidettiin jonkun aikaa, kunnes lapsi itse ei enää halunnut. Pidettiin tauko ja kohta taas uudestaan muuta hetken vain antoi pitää kättä veden alla. Painettiin myös pakastepussilla. Yöksi laitoin bebanthenia. Tänään kuitenkin vasta huomasin että siinä on aika kova patti, käsittääkseni vesikello. Lapsi ei valita sitä ja leikkii kädellä ihan normaalisti mutta kun katson ja kosken niin sanoo että sattuu. Tarviiko tuolle siis tehdä mitään? Puhkaista? Annanko olla vaan vai mitä?

Näin sen itsekin ajattelin, että voi sitten tulehtua, mutta kysyinpä kuitenkin. Ja kun ei kerran kipeä ole. Hydrokortisonia olis kaapissa, voinko 2 vuotiaalle laittaa sitä vai käytänkö vain bebanthenia`?

[QUOTE="a p";23394327]Näin sen itsekin ajattelin, että voi sitten tulehtua, mutta kysyinpä kuitenkin. Ja kun ei kerran kipeä ole. Hydrokortisonia olis kaapissa, voinko 2 vuotiaalle laittaa sitä vai käytänkö vain bebanthenia`?[/QUOTE]

no kyllä sitä voi siihen sipaista. mutta onko siitä sitten hyötyä. toi bebanthen on iha hyvä

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Se hyväkin puoli asiassa että nyt tietää että tekee kipeää ja osaa varoa :)

Ai että likka osais varoa nyt levyjä? Variksen marjat, sanon minä! Äsken tortilloihin pilkoin aineksia niin eiköhän mennyt uhkarohkeena ja samaa levyä koitti kädellään ja sanoi poppa. Toisen kerran teki hetken päästä niin hyppäsin ilmaan ja huusin kovasti "ei" niin säikähti ja lähti itkien muualle. En ymmärrä, miten kova pää voi olla että tajuaa :D No, liesisuoja meni tilaukseen, en halua ottaa riskiä ettäjoku päivä sieltä tulee vedetkinniskaan. On niin nopea käänteissään tää meidän neiti!

Yhteistyössä