Eilen laitoin yhteen mun vanhaan ketjuun kuvia astiastoista :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eedla

Aktiivinen jäsen
06.07.2011
7 832
2
36
kun siis oon ostamassa. No, miehen avustuksella päädyttiin kuitenkin teemaan (siis mies halusi just sitä).
Päädyttiin sitten tilaamaan kaksi sarjaa näitä seuraavia "kun sai niin halvalla". jotenki tuon värisessa tuo ykä yksinkertainen muotoilu on kohtuu ok. Tilasin Hobbarista nii saa palauttaa jos ne ei tunnukaan istuvan meille värinsä takia. Ja tuo sattu olemaan vielä tosi halpa satsi, kun edelleen en lasten takia tässä vaiheessa vielä halua mitään uber kallista sarjaa kun mun hermot ei kestä pelätä jos ne tiputtaa niitä (meillä ei oo lapsille erikseen mitään muoviastioita vaan käyttävät samoja kuin me).

https://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs...tiasto-30-osaa-musta/197523/92338/92303/92337

väri vähä mietityttää, mutta taas muissa väreissä tuo teema näytti niin köppääseltä. katsotaan kun ne tulevat :D

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;25458314:
mustahan on ok, varsinkin kun piristykseksi voi ostella sit jotain kippoja ja kuppeja värikkäämpinä versioina =)
mulla on itsellä ruskeaa, viherää, turkoosia ja terraa sekaisin.

No kun sitä mä aattelin että voisin ostaa jotain toista väriä lisäksi. Mutta noilla nyt lähdettäis liikkeelle. tilasin noita 2 satsia eli siinä on 12 hengen astiasto, periaatteessa ei kyllä tarvita yhtään enempää. Mut jos muksut hajottaa noita nii voisin sitte aina ostaa vaikka jotain toista väriä tilalle :D

Tuo teema ja sit se arctica-sarja ei kyllä oo muotoilultaan yhtään mun makuun, musta ne syvät lautaset muistuttaa enemmänkin koiran ruokakuppeja :D mutta ehkä mä totun ajan mittaan niihin :D

Mulla on Teemaa vaikka mitä värejä. Tykkään perusvalkoisesta, mutta jos ruokana on vaikka pastaa ja kermaista kanakastiketta, niin en sitä kyllä valkoisille lautasille kata. Ei näytä ruokakaan miltään. Kirjavat lautaset taas ovat esineinä kauniita, mutta niissä ruoka näyttää jotenkin sottaiselta. Minäkö tarkka? ;)

Mä olen ostanut irtona omat Teemat, ja meillä on ruskeat isot lautaset, turkoosit lastenlautaset, pastalautaset ja murokupit. Teekuppeja on turkoosia, ruskeaa ja lilaa, ja muumikuppeja. Ja muumeina on myös matalia lautasia ja kulhoja.

[QUOTE="miima";25458395]Mä olen ostanut irtona omat Teemat, ja meillä on ruskeat isot lautaset, turkoosit lastenlautaset, pastalautaset ja murokupit. Teekuppeja on turkoosia, ruskeaa ja lilaa, ja muumikuppeja. Ja muumeina on myös matalia lautasia ja kulhoja.[/QUOTE]

Mäkin meinasin ensin mutta tollee pakettina ne saa paaljon halvemmalla. Ois tullu noin 200e kalliimmaksi tuon kokoinen astiasto irtona ostettuna. Lisäksi oon laiska, musta on äärimmäisen mukavaa että posti tuo noi kipot tohon kotiovelle eikä mun tarvi lähteä mihinkään eikä kantaa mitään minnekään :D

Mäkin meinasin ensin mutta tollee pakettina ne saa paaljon halvemmalla. Ois tullu noin 200e kalliimmaksi tuon kokoinen astiasto irtona ostettuna. Lisäksi oon laiska, musta on äärimmäisen mukavaa että posti tuo noi kipot tohon kotiovelle eikä mun tarvi lähteä mihinkään eikä kantaa mitään minnekään :D

Juu, no meillä on toi Outlet tuossa äärellänsä, niin olen sieltä hankkinut, n.6e iso lautanen, 5e pienempi jne... :)

Ja tosiaan ne pastalautaset (tai mitä lie oikealta nimeltään) on minusta paljon paremmat syvänä lautasena kuin ne kulhot!

Musta on taas muotia. Itse en tosin tykkään, tulee niin elävästi 1990-luku mieleen... Jotenkin omasta mielestä ruoka ei näytä mustalla niin hyvältä kuin valkoisella. Anyway, makukysymys, mitä suurimmassa määrin. En tykkää kyllä teemastakaan.

Musta on taas muotia. Itse en tosin tykkään, tulee niin elävästi 1990-luku mieleen... Jotenkin omasta mielestä ruoka ei näytä mustalla niin hyvältä kuin valkoisella. Anyway, makukysymys, mitä suurimmassa määrin. En tykkää kyllä teemastakaan.

Joo no siis mäkään en tykkää teemasta, mutta tulipa nyt tilattua :D ehkä mä totun noihin koirankuppilautasiin :D

Oikein hyvä ja kaunis valinta! Toivottavasti aterimet ovat uutta Hackmania, koska joistakin veitsistä jää jäljet lautasiin. Pihviä ja pitsaa kannattaa leikata varovasti.

Yhteistyössä