Eilen kyllä väkisin repesin vaikka asia olikin toisaalta aika vakava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karoline76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

karoline76

Aktiivinen jäsen
08.05.2007
2 983
0
36
Mun esikoinen neljäsluokkalainen siis oli koneella ja mä vähän ihmettelin kun niin innoissaan kirjotteli ja sivut vaihtu kun sukat aamuisin. No tiettyhän mua alkoi kiinnostaa ja menin kysyy et mitäs oikein touhuat.... häl oli joku neuvonta? sivu päällä jossa esiintyi 27-vuotiaana naisena ja hää antoi neuvoja niitä tarvitseville.... :laugh: .. peräpukamista, ulkomaanmatkoihin.. sivusto oli joku semmonen missäei saanut kysellä seksistä/erotiikasta piti käräyttää jos joku kysyi niistä ja tytöllä loisti silmät kun oli saanu jonkun kiinni.... kysyin et miksi hitossa sä olet ton menny tekee vastasi tyynen rauhallisesti että halusin vaan auttaa kun monille ei ollut tullut yhtäkään vastausta ... luin muutaman hänen lähettämän vastauksen ja hienosti oli neuvoja antanut ja osannut linkittää tietolähteisiin et kysyjillekkään ei onneks tule vahinkoa.. No suljettiin yhdessä tunnus poissa ja kerroin kyllä et väärin teki vaikka hyvää tarkoittikin... Tulipahan sitten mieleen et monikohan lapsi on miulle vastaillu kun olen jotain joskus netin ihmeellisessä maailmassa kysyny :laugh:

Yhteistyössä