Eilen jo purin sitä, että mieheni on sika...eilen oli hyvä, tänään ei(jos joku jaksaa kommentoida)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
siis määrää kaikesta omalla manipuloivalla tavallaan. Eilen olin eroamassa mielessäni, netissä katselin vuokra-asuntoja. Mies tulee kotiin ja pyöräyttää ajatukseni sekaisin. Sanoo: kyllä me pärjätään ja halaa...voi paska..mä sulan siihen. Ja taas mennään miehen ehdoilla. Mies on poissa kotoa ja nyt taas on niin paha olla. Moni asia on niin pielessä, eikä muuta ratkaisua niiden korjaamiseen olisi kuin heivata mies pellolle. Mutta taas tuo tekee sen, pyöräyttäää minut pikkusormensa ympärille. Rakastan, en rakasta jne.
eiliseen ketjuun viitaten minulla ei ole
-omaa rahaa
-päätäntävaltaa missä asumme
-en voi mennä töihin
-olen kaikessa huonompi kuin mieheni, hän sanoo aina viimeisen sanan
-esittää muille hyvää

siis elät narsistin kanssa. se onkin vaikeaa, ne osaavat hienosti manipuloida ihmisen jonka kanssa elää ja sellaisesta ei pääse eroon. miehesi ei muutu koskaan vaan hänellä on persoonallisuushäiriö. käys kattoo narsistista enemmän. isäni oli narsisti.

Kurjaa! Minulla on samanlainen ongelma. Kun mies on poissa, pohdin eroa ja suunnittelen elämääni yh:na. Kun mies on paikalla, jotenkin alistun hänen tahtoonsa. En voi erota, koska HÄN haluaa olla kanssani. En voi erota, koska hänelle tulisi niin paha mieli. Siltikään ei ole hyvä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
siis elät narsistin kanssa. se onkin vaikeaa, ne osaavat hienosti manipuloida ihmisen jonka kanssa elää ja sellaisesta ei pääse eroon. miehesi ei muutu koskaan vaan hänellä on persoonallisuushäiriö. käys kattoo narsistista enemmän. isäni oli narsisti.

minusta hän ei ole narsisti. Jos jokin asia ei mene kuten hän toivoo tai jos jyrään lujasti, hän muuttuu marttyyriksi. Narsistihan ei niin tee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

minusta hän ei ole narsisti. Jos jokin asia ei mene kuten hän toivoo tai jos jyrään lujasti, hän muuttuu marttyyriksi. Narsistihan ei niin tee.

ja lisäksi hän lupaa kuun taivaalta, muuttoa ja mitä tahansa, kun asiasta puhutaan, mutta se ei koskaan tapahdu.

Kyllä vain tekee.

onko hän että, "en tee tätä sitten enää ikinä kun se ei nytkään onnistu"
vaiko syytäkö vian toiseen?

Voimakkaan, karismaattisen ja ylimielisen ulkokuoren taa kätkeytyy hauras itsetunto ja arvottomuuden tunne.

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
Kysymys: miten niin et voi mennä töihin? (En siis ole lukenut eilistä ketjua, sori jos tulee toistoa.)

koska en halua pientä hoitoon, mies tekee töitä, vaikka hänellä on pienempi palkka kuin minulla. Jos menen töihin, minä teen kaiken ja se on väsyttävää. Miehen itsetunnolle on kuin kirosana: vaimolla on parempi palkka!
En jaksa yksin sitä rumbaa, siksi. Olen välillä tehnyt töitä, mutta voimat menee hyvin pian.

onko hän että, "en tee tätä sitten enää ikinä kun se ei nytkään onnistu"
vaiko syytäkö vian toiseen?

Voimakkaan, karismaattisen ja ylimielisen ulkokuoren taa kätkeytyy hauras itsetunto ja arvottomuuden tunne.

Joskus molempia. Enemmän sitä, että "en tee tätä sitten enää, kun se ei nytkään onnistu"

itse elin narsistin kanssa monta vuotta.. teki minusta hirviön ystäviensä silmissä, määräsi kaikesta, olin tyhmä ja hän aina oikeassa ja viisaampi.. pyöritti ja kidutti rakastan/en rakasta pelillä..
epäili minun pettävän ja mutta pettikin itse. Eroa haudoin ja pitkään ja jopa pettämisen jälkeen mietin että kyllä tämä tästä
Viimeinen naula arkun kanteen oli kun mieheni palasi 2viikon evakko reissulta (minun pyynnöstä) oli taas ihana kultainen itsensä harrastimme seksiä ja seksin jälkeen kertoi että ei halua minusta muuta. Että näin. Siihen loppui se rakkaustarina.
Nyt vaan kamat kasaan ja etsitte uuden asunnon.. Sossu varmasti auttaa vuokratakuussa ja vuokrassa (itsekin opiskelijana jäänyt mammalomalle joten rahaa ei ollut)
Kyllä sitä pärjää. Usko pois!

Yhteistyössä