Eilen , iltapalalla meidän ruokapöydässä istui

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
7 lasta, omat ja naapurin, ja voi hyvä tavaton miten hienosti kaikki popsivat ja varsinkin naapurin lapset ovat niin hurjan kilttejä, ihailtavaa. Ikinä en ole kuullut että tuossa pihallakaan he tappelisivat tai huutaisivat , kiroilisivat. Huoh, toisin kuin meidän muksut, ottavat yhteen minkä kerkeävät.

kaikki kiittivät iltapalasta ja sitten menivät kotiinsa, itse ehdotin että popsivat meillä, kun iltapalaa väsäsin. Ihania kertakaikkiaan.

Kyllä omatkin lapset osaavat käyttäytyä , mutta eivät millään kyllä noin hienosti kuin nämä naapurin lapset.

Herttainen iltapala-hetki oli.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Vaihtaisitko lapsia naapurisi kanssa?
ei ei, ei siitä nyt ollut kyse vaan siitä että hurjan ihailtavaa käytöstä oli heiltä ja en tarkoita nyt pelkästään meidän luona, vaan muutenkaan lapset eivät ikinä huuda , möykkää edes omalla pihallaan. Omat lapset on aina ne rakkaimmat, nyt vain ihailin naapåureiden lasten käytöstä. Eikö toisten lasten käytöksestä saa iloita, vaan pitääkö aina nostaa omat jalustalle. ;)

ap
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Hassua, että kiltisti käyttäytyvät lapset ovat monelle nykyään varsinainen yllätys :/
No kyllä olen pitänyt omianikin varsin kiltteinä, mutta kyllä naapurin muksut ovat ns "yliveto" käytöksessään, ja olen nähnyt kyllä työnikin puolesta paljon lapsia .

ap
 

Yhteistyössä