Eilen illalla alkoi tolkuttomat alavatsakouristukset, tänään outo olo ja päätä särkee. Enkä ole raskaana. Mikä tauti voi oireilla näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mokonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mokonen

Vieras
En syönyt mitään erikoista mikä olisi ärsyttänyt vatsaa. Rakastelun jälkeen oli eilen aamullakin paineen tunnetta alavatsalla ja illallakin rakastelu sattui kun mies tuli syvälle. Mietin ensin että onko kohtu noin arka?

Rakastelun jälkeen kerkesin vessaan kun alkoi alavatsakipu levitä ja koko alavatsa/peräaukon ympäristö tuntui olevan jonkinlaisessa krampissa. Ei pystynyt varaamaan painoa toiselle jalalle, vihloi niin kovasti peräaukon seutua sekä kummasti tuonne häntäluun alle. (En tiedä säteilikö kipu häntäluun alueelta peräaukon ympärille vai toisinpäin..)

Kramppi kesti monta tuntia, itkin ja yritin pitää lämmintä vesipulloa mahalla, alaselällä, ei auttanut. Lopulta oli niin kova kipu peräaukon ympärillä että laitoin mobilaattia. Se kai se lopulta alkoi auttamaan ja kipu helpotti kun kramppi laukesi.

Mutta mikä sen aiheutti? Tänään on koko päivän särkenyt päätä, ollut huono olo ja lämpöä tasaisen 36,8. Normaalilämpö aina 36,4 joten pikkuisen koholla. Oksentanut en ole vaikka huono olo oli myös yöllä, eikä oo tullut toisestakaan päästä tavaraa sen pahemmin ulos. Eikös noro tai rota aiheuta ripulia ja oksentelua?

Mikä mua vaivaa.. Taas yksi burana naamariin ja kokeilemaan nukkumista. Ainiin viikon päästä pitäisi alkaa menkat, lasta ollaan yritetty. Mutta eikai raskautuminen täläistä voi aiheuttaa. :/

Jos vauvakuume aiheuttaa näin kovia kipuja niin meikä jättää haaveilut tähän paikkaan. Yöllä todellakin monta tuntia meni itkiessä että haluan kuolla kun ei kipu loppunut.

Ootko varma ettet vaikkapa ovuloinut? Mä jouduin itse kerran lähtemään päivystykseen kun sattui niin paljon että taju meinasi lähteä ja olo oli ihan hirveä. Ja näinkin normaalista asiasta oli kyse, ei oo ikinä sitä ennen eikä sen jälkeen ollu vastaavaa! Mutta siis kipu oli ihan karmeaa, verrattavissa umpisuolentulehdukseen!

Yhteistyössä