Eilen baarissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Taas mua luultiin etä olen joko japanilainen tai thaimalainen. Mä mietin miten se voi olla mahdollista, kun aina kaikki luule että olen jostain sieltä päin. Jopa oma mies luuli että olen joku sekoitus, alussa siis luuli... Myös aika monta miestä oi kinnostunut taas minusta, tuntu siltä etten enää jaksa tätä touhua ja ne paikat. Eilen menin vain siks kun kaverit halusi, mutta on ne niin tylsät paikat tai ehkä ei enää bilettäminen kiinnosta enää

On tuo sun mielikuvitus uskomaton. Luulet jokaisen miehen kuolaavan sun perään vaikka et ole mitenkään erikoisen näköinen. Ihan tavallisen näköinen mamma siinä missä me muutkin. Sä vain et osaa pitää suutasi normaalisti vaan joka kuvassa se on aivan ihmeellisessä asennossa.

en edes bilettänyt 2 tumma olutta kotona ja yhdessä baarissa lasi viinia ja toisessa lasi viinia, en edes kaikki juonnut. Mutta niin kuin sanoi onneks ainakin tiedossa ettei vieraita enää 3vkoa tulee, kun sekin aina aiheuttaa että pakko lähteä johonki. En tosissaan enää jaksa... varma tosissaan tulen vanhaksi

No tottakai miehiä baari-iltana thaikut (ja venäläisenki näköise naiset) kiinnostaa, kun maksullista etsitään. Vaihda hiustyyliä. Se nykyinen muistuttaa liikaa horatsujen peruukkeja.

[QUOTE="Ilona";27179746]On tuo sun mielikuvitus uskomaton. Luulet jokaisen miehen kuolaavan sun perään vaikka et ole mitenkään erikoisen näköinen. Ihan tavallisen näköinen mamma siinä missä me muutkin. Sä vain et osaa pitää suutasi normaalisti vaan joka kuvassa se on aivan ihmeellisessä asennossa.[/QUOTE]

No kyllä jokainen "tavallisenkin" näköinen mamma saa pokausehdotuksia baarissa. Ehkä jopa enemmän kuin joku huippumallityyppi, jota miehet eivät uskalla edes lähestyä...

Miksi sua luullaan japanilaiseksi tai thaimaalaiseksi? Yksi sana: pottatukka. Et ole siis vieläkään muuttanut hiusmallia vaikka tänne laittelit niitä hiusmallikuvia kun olit menossa kampaajalle. Silloin taas sanottiin että ihan sama minkä valitset, tulet kampaajalta kuitenkin ulos sama yliraskas etupotta päässä. Ja ilmeisesti näin juuri taas kävi. Onko sulla pinttynyt ajatus että luulet ettet voi näyttää hyvältä jos hiuksesi ovat edestä kevyemmät?

[QUOTE="vieras";27179771]No kyllä jokainen "tavallisenkin" näköinen mamma saa pokausehdotuksia baarissa. Ehkä jopa enemmän kuin joku huippumallityyppi, jota miehet eivät uskalla edes lähestyä...[/QUOTE]

Tuo on totta. Yksi kaverini on aivan upean näköinen ja hänellä on täydellinen kroppa ja hyvännäköiset vaatteet, mutta aina kun olemme hänen kanssaan baarissa, ei yksikään mies tule juttelemaan. Välimatkan päästä kyllä kuolaavat, mutta juttusille eivät uskalla.

Onhan venakko ihan nätin näköinen, ainut kuva joka kuvaa häntä taitaa olla se jossa istuu autossa ja joku oli ottanut kuvan. Sanoisin että normaalia suomi-femakkoa vähän paremman ja puoleensa vetävämmän näköinen.

[QUOTE="vieras";27179800]Miksi sua luullaan japanilaiseksi tai thaimaalaiseksi? Yksi sana: pottatukka. Et ole siis vieläkään muuttanut hiusmallia vaikka tänne laittelit niitä hiusmallikuvia kun olit menossa kampaajalle. Silloin taas sanottiin että ihan sama minkä valitset, tulet kampaajalta kuitenkin ulos sama yliraskas etupotta päässä. Ja ilmeisesti näin juuri taas kävi. Onko sulla pinttynyt ajatus että luulet ettet voi näyttää hyvältä jos hiuksesi ovat edestä kevyemmät?[/QUOTE]

Onhan sil ollut vaikka mitä suunnitelmia, pidennystä ja hopeaa...mut enpä ole kertaakaan nähnyt kuin sen mustan potan jo vuodesta pissa ja vaippa.

[QUOTE="vieras";27179800]Miksi sua luullaan japanilaiseksi tai thaimaalaiseksi? Yksi sana: pottatukka. Et ole siis vieläkään muuttanut hiusmallia vaikka tänne laittelit niitä hiusmallikuvia kun olit menossa kampaajalle. Silloin taas sanottiin että ihan sama minkä valitset, tulet kampaajalta kuitenkin ulos sama yliraskas etupotta päässä. Ja ilmeisesti näin juuri taas kävi. Onko sulla pinttynyt ajatus että luulet ettet voi näyttää hyvältä jos hiuksesi ovat edestä kevyemmät?[/QUOTE]

Siis höh? Luuletko tosissaan jos menen baariin niin en suorista tukkaa tai en tee tästä kevyemmäksi. Mulla jopa siitä varteen ostettu joku kallis ammattilainen suoristusrauta, joka antaa kiiltoa ja suorista vaikka miten paksu tukka. Mutta en vitsi kokoajan siitä tehdä. Mulle riitä kun saan päivisin tukan kiinni kun lähden pois

[QUOTE="Jep";27179810]Tuo on totta. Yksi kaverini on aivan upean näköinen ja hänellä on täydellinen kroppa ja hyvännäköiset vaatteet, mutta aina kun olemme hänen kanssaan baarissa, ei yksikään mies tule juttelemaan. Välimatkan päästä kyllä kuolaavat, mutta juttusille eivät uskalla.[/QUOTE]

Saman olen huomannut, ellei upea nainen mene itse miehelle juttelemaan.

No mut sulla on sellanen tukkatyyli (ainakin aiempien kuvien perusteella...) kun sun naama jää vähän piiloon, mutta musta paksu polkka loistaa niin ekana siitä tulee aasialainen mieleen. Ja jos et erityisemmin käytä meikkiä, olet luonnonkaunis, niin kuin aasialaiset naiset.
Okei, olet vissiin syntynyt Virossa (mutta neuvostoliittolaisiahan tässä ollaan...) mutta senkin voi laskea joksikin Aasian perimäksi...

Siis höh? Luuletko tosissaan jos menen baariin niin en suorista tukkaa tai en tee tästä kevyemmäksi. Mulla jopa siitä varteen ostettu joku kallis ammattilainen suoristusrauta, joka antaa kiiltoa ja suorista vaikka miten paksu tukka. Mutta en vitsi kokoajan siitä tehdä. Mulle riitä kun saan päivisin tukan kiinni kun lähden pois

No tottakai se on kallis :D

6.jpg

No mut sulla on sellanen tukkatyyli (ainakin aiempien kuvien perusteella...) kun sun naama jää vähän piiloon, mutta musta paksu polkka loistaa niin ekana siitä tulee aasialainen mieleen. Ja jos et erityisemmin käytä meikkiä, olet luonnonkaunis, niin kuin aasialaiset naiset.
Okei, olet vissiin syntynyt Virossa (mutta neuvostoliittolaisiahan tässä ollaan...) mutta senkin voi laskea joksikin Aasian perimäksi...

Varma tukka sen tekee:) mutta miten mä kasvoista sitten voi olla joku aasilaisen näköinen? En ainakaan sellista ole huomannut itsestä:D paitsi kaikki muut huomaa

Yhteistyössä