Eilen alkoi cambridge-kuuri

BINDI, eihän sulla ylimääräistä paljoa olekaan, koska BMI on melkein jo normaalissa :)
Ja tiedän kans itse, että odottaa jotain ihme 5kg pudotusta viikossa, vaikka 0.5-1kg olis tosi hyvä :)

OLKKIS74 mahtava pudotus takana ja tsemppiä vielä loppurutistukseen :)

Mun on ollut tänään pakko syödä enemmän normaalia ruokaa, koska aloitin taas kesän 2h viikossa reenamisen jälkeen 6-10h viikossa ja noilla puisseilla ei pysty reenaamaan ja itse haluan kehittyä eli lisää lihaksia ja parempaa kuntoa :)

Toki mulla on BMI 26, joten en kovin kaukana ole ihanne painosta, eiköhän se paino laske terveellisellä ruualla ja liikunnallakin :)
 
UUSI ILMOITTAUTUU: Aloitin viikko sitten. -4,5kg oman puntarin mukaan.Ensi viikolla haen uusia pusseja niin saa "virallisen" tuloksen :) Lähtöpainoakin oli hurjan paljon 113 kg :( Mutta suunta on alaspäin :)





 
Viimeksi muokattu:
Moi Äityli33! Ja kovasti tsemppiä painonpudotukseen! Mulla on tämä viikonloppu kyllä menny ihan pepulleen laihdutuksen suhteen, mutta huomenna taas pitää löytää kadonnut itsekuri....ei olis enää kovin paljoa pudotettavaa mutta täähän se just onkin ettei tuudittaudu liialliseen hyvänolontunteeseen ennenkuin on tavoitteessa.
 
Täällä myös ollaan Cambridgella, tasolla 1. Aloituspaino oli omalla puntarilla 99,2kg ja edustajalla muutamaa päivää aiemmin 98,4kg. Tavoitteena normaalipaino eli 84kg (olen 183cm pitkä ;) ) 1. viikon jälkeen kotipuntarilla mitattuna -5,7kg. Huikeaa!
 
Heippa! Onkos täällä vielä eloa...?

Kolmatta päivää mennään nyt cambridge-kuurilla taso1, ja olo alkaa olla jo suht siedettävä! Eilinen oli jotain ihan kamalaa....voi sitä nälän määrää ja vatsan kurnimista. Lähellä oli, etten lähtenyt kaasu pohjassa lähimpään kauppaan ostoksille, mutta kyllä nyt on hyvä olo, kun sain vastustettua kiusausta!

Täällä siis 28-vee kahden pienen tytön äippä. Lähtöpaino keskiviikkona konsultin luona 104,9 kg...huh huh! Kyllä sitä onkin saanut kiloja kerättyä itselleen....varmaan nuo 2 raskauttakin vaikuttavat asiaan, mutta suurimmaksi osaksihan kilot ovat tulleet syömällä ja sohvalla maaten...
Tavoitteena olis saada n. 35-40 kiloa pois...siinä on tavoitetta kerrakseen.
Innolla odotan jo ensi keskiviikkoa ja sitä paljonko viikossa on pudonnut. En omista omaa vaakaa, joten punnitukset tulee olemaan aina konsultin luona....alkuun ainakin viikoittain.

Noista pussien mauista...mulla taas jotenkin tökkii nuo makeat pirtelöt...ja se puuro meinas oikeesti tulla ylös...ei siis ainakaan sitä enää. Ja vaikka en koskaan oo mikään keittojen ystävä ollut, niin nuo keitot on kyllä yllättäny positiivisesti :)

Toivottavasti tää pino pysyis elossa ja täältä sais vertaistukea :)
 
Joko täällä kaikki päässy tavotteeseen?
Ite alotin tiistaina paastolla,parin päivän päästä tuloksia kuulemaan..
Vielä ei hirmu vaikeaa ole ollut,nälän tunteen kans pärjää,jahka kiusaukset sais vältettyä.Tavote pudottaa melki 40kg,mut eka tavoite nyt 15kg päässä.Alotus paino oli järkyttävät 110kg,ihan hirveää :/ Paastolla suunnittelen jatkavani,niin pitkälle ku kantti kestää.Olo ainaki ihan jees!
 
En tiiä onko tässä ketjussa enää elämää, mutta ihan mielenkiinnosta kysyisin mitä nuo Cambridge-pussit pitää sisällään? Vai ajaisko saman asian jos vetääs kotikutoosen Cambridge-kuurin eli saman verran kaupan pussikeittoja ja juo sen 3l vettä päiväs? :D Vai onko niissä joku hyppysellinen salaista MegaLaihduttajaa?

Hienoja tuloksia olette saaneet!! :)
 
Moi kaikki,

eilen aloitin Cambridge-kuurin, aamulla puuro ja lounaakis mansikka-pirtelö, ihan jees mun makuun. Painoa puntarissa oli 103 kg ja kaikki muutkin ihan vituralleen.. pudotettavaa olis 40 kg..kaikki mitä saan pois helpottaa kummasti oloa ja eloa. Tsempparina tähän mulla on ihana 4kk:n ikäinen pojantytär jonka haluan nähdä kasvavan aikuiseksi..tällä menolla mulla ei vuosia montaa enään ole:( Olen vasta siis 45 v.
 

Yhteistyössä