Eilen alkoi cambridge-kuuri

http://www.cambridgekuuri.com/ kouvolassa on edustaja (?) ja siltä siis ostan. Maksaa 55e/vk. Menuun kuuluu aluksi 3pss/pv. Ja n.3l vettä.sit jossain vaiheessa siirrytään 2pss/pv + ruokaa. Pussipöperöt on tosi hyviä,varsinkin mansikkaja suklaa :p Jos tää näin helppoa oliskin... :whistle:
 
Tänään kävin amusella punnituksessa; 15,7kg on yhteensä nyt lähtent. Tossa pari viikkoa sitten tuli vähän takapakkia, kun juhlittiin pojun synttäreitä 3 pv:ää ja lomavk oli, ni meni vähän keturalleen. Mutta nyt on uusi tsemppi päällä =)
 
Täällä ilmoittautuu yksi kuurilainen. Olen ollut mieheni kans cambridgekuurilla viime keskiviikosta asti ja nyt tuntuu, että itsekuri meinaa pettää. Tekis niin mieli syödä jotakin! Vaikka paino on lähtenyt ihan mukavasti tippumaan (nyt -2,0 kg ja miehellä -4,1 kg neljässä päivässä), niin silti tuntuu että onko tässä mitään järkeä..?

Tsemppistä lähin siis ettimään täältä netistä. Ja ihan kannustavaa huomata, että muitakin yrittäjiä on...
 
Alkuperäinen kirjoittaja josuu:
Täällä ilmoittautuu yksi kuurilainen. Olen ollut mieheni kans cambridgekuurilla viime keskiviikosta asti ja nyt tuntuu, että itsekuri meinaa pettää. Tekis niin mieli syödä jotakin! Vaikka paino on lähtenyt ihan mukavasti tippumaan (nyt -2,0 kg ja miehellä -4,1 kg neljässä päivässä), niin silti tuntuu että onko tässä mitään järkeä..?

Tsemppistä lähin siis ettimään täältä netistä. Ja ihan kannustavaa huomata, että muitakin yrittäjiä on...
Ite olin ihan yllättynyt, kuinka ei ole tehny oikein mitään mässyä mieli. Viime viikolla söin kyl hesen aterian,kun poju oli siellä syndejä viettämässä :whistle: . Ite kun katon valokuvaa, minkä se edustaja otti, ni tulee motivaatiota heti lisää... nyt on 16,3 kg lähtent ja takana n.2,5kk.
 
Hienosti on katilla mennyt =) Meilläki on nyt yheksän päivää kuuria takana. Mulla tuloksena -3,5kg (menkkojen takia ilmeisesti paino jumitti samassa kolme päivää) ja miehellä -6,0kg. Herkkuja ei tee mieli, normiruokaa kyllä sitäki enemmän... Kuinkas kauan kati olit puhtaalla kuurilla? Ja miten siitä olet jatkanut?
 
Hyvin on teiltäkn lähtent!! Olen olt pääasiassa koko ajan puhtaalla kuurilla. Silloin tällöin otan leipää tai ruokaa,mutta sitten jätän pussin tai kaksi pois. Että enää en ole ihan niin puhtaalla ollut, mutta pääasiassa pelkillä pusseilla mennään =) Onko siulla vielä paljon tiputettavaa? Mie meinasin vielä toisen mokoman pudottaa.. että matkaa on vielä edessä =)
 
Kyllähän nämä kilot lähtee vauhikkaammin ko oisin uskonu... Tavotteeseen ois matkaa vielä reilut 10-15 kiloa, vain :D

Häätyy kyllä ihailla miten sitkaasti olet jaksanu noita keittoja lipittää. Mulla tosiaanki meinaa jo varsinki nuo suolaset keitot ällöttämään, ja takana on kuitenki vaan vajaat kaks viikkoa... Puhtaalla kuurilla en pysty kyllä kuukausitolkulla menemään, muuten keitot tulevat ylös samantien. Onhan tässä kyllä muutenki totaalinen elämäntaparemontti eessä, joten jospa sinne tavotepainoon pääsis, vaikka välillä suuhunsa muutaki laittas ko nuita pussikeittoja....
 
Mie en kans niistä suolasista oikein välitä. Lämpöseen veteen teen ne, jos otan niitä. Muuten ei kyllä alas mene. Vanilja on min ihan lemppari ja banaanikin on hyvä :p Sittenhän miellä on yhtä pitkä tavotteeseen; miullakin on n. 15 kg vielä pois otettavaa =) Tsemppiä :hug:
 
Mä olen aloittanut Katin kanssa yhtäaikaa saman kuurin ja mun tulos on tähän mennessä vähän heikompi kuin Katin, noin 14 kiloa on lähtenyt, mutta en ollut kuin viikon puhtaalla kuurilla. Siitä lähtien oon syönyt yhden aterian päivässä, välillä päiviä etten oo ottanut yhtään pussia, kuten nyt pääsiäisen aikaan. Nyt taas uudella tsempillä eteenpäin, tavoitepainoon, ainakin tän hetken tavoitteiseen, matkaa enään 6 kiloa. Mutta katsotaan sitten siitä eteenpäin, vielä siitä ois 10 kiloa vara pudottaa! Mä olen ollut tosi tyytyväinen ja voin lämpimästi suositella!
Kesällä ollaan rantakunnossa jo, eikö? Tosin en ikinä ole ollut rantakunnossa joten tuskin missään pikku bikineissä sinne nytkään menen!
 
Tuuletusten paikka; -5,1kg 13:ssa päivässä! Eka tavote ois nyt sitten saavutettu. Seuraavaa viitosta sulattamaan entistä tarmokkaammin :D Huomenna konsultin tykö, ja taidan jatkaa vielä kolmannen viikon puhtaalla, mutta jätän nuo suolaset vähemmälle. Vois olla helpompaa jatkaa niillä pirtelöillä.
 

Yhteistyössä