V
vieras
Vieras
Nuokku odotushuoneessa ja kätilö ramppas kokoajan sen luona.
hui!Meni kyllä kylmät väreet ja tuli jotenkin surullinen olo!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nuokku odotushuoneessa ja kätilö ramppas kokoajan sen luona.hui!Meni kyllä kylmät väreet ja tuli jotenkin surullinen olo!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heti syytetään...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nuokku odotushuoneessa ja kätilö ramppas kokoajan sen luona.hui!Meni kyllä kylmät väreet ja tuli jotenkin surullinen olo!
![]()
Mistä tiedät hänen olleen aineissa? Jos oli vaikka sairas...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja heti syytetään...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nuokku odotushuoneessa ja kätilö ramppas kokoajan sen luona.hui!Meni kyllä kylmät väreet ja tuli jotenkin surullinen olo!
![]()
Mistä tiedät hänen olleen aineissa? Jos oli vaikka sairas...
Oon itse entinen narkkari niin tiedän kyllä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi hyvänen aika sentään!Missä kohtaa mä olen mitään SYYTELLYT!????sanoin että tuli surullinen olo!
Kun äidin silmistä näky aivan hirveä elämän tuska!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heti syytetään...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi hyvänen aika sentään!Missä kohtaa mä olen mitään SYYTELLYT!????sanoin että tuli surullinen olo!
Kun äidin silmistä näky aivan hirveä elämän tuska!![]()
Kyllä se vaan on syyttelyä kun sanotaan että oli kamoissa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mun mielestä saa syytellä jos äiti on kamoissa RASKAUSAIKANA!!! Se on täysin eri asia kuin olla ihan yksikseen kamoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Tuli kyllä mieleen sekin, että diabeetikot saattavat näyttää verensokerin heittelyjen aikana ihan kamoissa olevalta. Voisko kuitenkin olla kyse diabeetikosta?