eilen äippäpolilla viimisillään oleva kamoissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nuokku odotushuoneessa ja kätilö ramppas kokoajan sen luona.:( hui!Meni kyllä kylmät väreet ja tuli jotenkin surullinen olo!:(

Mistä tiedät hänen olleen aineissa? Jos oli vaikka sairas...

Alkuperäinen kirjoittaja heti syytetään...:
Nuokku odotushuoneessa ja kätilö ramppas kokoajan sen luona.:( hui!Meni kyllä kylmät väreet ja tuli jotenkin surullinen olo!:(

Oon itse entinen narkkari niin tiedän kyllä!;)

Oon itse entinen narkkari niin tiedän kyllä!;)

Siiten on kyllä paha mennä toisia syyyttelemään!

No voi hyvänen aika sentään!Missä kohtaa mä olen mitään SYYTELLYT!????sanoin että tuli surullinen olo!
Kun äidin silmistä näky aivan hirveä elämän tuska!:(

No voi hyvänen aika sentään!Missä kohtaa mä olen mitään SYYTELLYT!????sanoin että tuli surullinen olo!

Kyllä se vaan on syyttelyä kun sanotaan että oli kamoissa!

Kyllä se vaan on syyttelyä kun sanotaan että oli kamoissa!

No, mun mielestä saa jo vähän syytelläkin, jos raskaana oleva nainen vetää huumeita :|
Vauva parka :(. Toivottavasti pääsee huostaan heti synnyttyään, ja toivottavasti olisi mahdollisimman vähän vaurioitunut.
Ja samaan hengenvetoon voisin todeta, että odottavien äitien pakkohoitolaki pitäisi saada Suomeen ja vähän äkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Tuli kyllä mieleen sekin, että diabeetikot saattavat näyttää verensokerin heittelyjen aikana ihan kamoissa olevalta. Voisko kuitenkin olla kyse diabeetikosta?

Voi kun oliskin ollut!:( niinkuin sanoin olen itse entinen narkkari,joten kyllä näen 10 vuoden käytön jälkeen,jos joku on vetänyt pollea,toisekseen mieheni on diabeetikko joten kyllä nuokin tulleet tutuksi!

Lähinnä tulin surulliseksi sen äidin katseesta mikä oli niin tuskaa täynnä,että meni kylmät väreet ja hyvä etten itkua päästänyt..:(

Yhteistyössä