Eiks tuolla Huuto.netissä pysty enään tekemään kauppoja huutajan kanssa, vaikkei hintavaraus ylittynytkään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minkkius
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minkkius

Jäsen
20.01.2009
337
0
16
Mun huutoon laittamalla tuotteellani oli hintavaraus, joka ei ylittynyt huudoista huolimatta. Aiemmin on kuitenkin tullut korkeimman huutajan sähköpostiosoite, jolla on voinut ottaa yhteyttä huutajaan, joten on voinut vielä mahdollisesti tehdä kauppoja. Mutta nyt mitään tietoja ei tullut.. Eikö siis enään pysty tekemään kauppoja jälkeenpäin???

Mä huomasin saman. Mut mulla on toi peukku ja huutajalla ei ollut, niin sain kuitenkin laitettua yksäriä huutajalle. Ei vissiin enää passaa laittaa hintavarausta tuotteelle. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mie huusin ja hintavaraus ei ylittyny, sain myyjältä viestiä sit että haluanko ostaa. Itse en ole tunnistautunu, myyjä tais olla.

Myyjä kertoi sitten varmaan sähköpostiosoitteensa..? Senhän voi yksäriä lähettäessä näyttää tai piilottaa...

mä oon monta kertaa lähettänyt perään yksärillä (s.posti näkyvillä) viestiä että haluaako huutaja ostaa hv.n hinnalla. Kerran kyllä ihmetytti kun ostaja oli huutanut 8,50e ja kysyin haluuko ostaa sillä hinnalla (hv oli 9e) eikä kuulemma raaskinu..Miks oli ees huutanu!

Yhteistyössä