Eiks niin, ettei työpöydän paikka aina ole välttämättä ikkunan alla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Sanokaa nyt ett ei tietenkään oo pakko olla, mikä tahansa muukin paikka käy.

Mun isä opetti aina että koulupöydän paikka on ihan ehdottomasti ikkunaseinällä, ett tulee hyvä valo ikkunasta läksyjä tehdessä.. ja niin mun pöytäni sitt aina oli. Mutt tytön huoneessa ois niin ihana kulma sängylle ja yöpöydälle just siinä ikkunan alla, aivan ihana rauhallinen nurkkaus nukkumiseen ja lukemiseen ja löhöilyyn ja kaikkeen mukavaan. Mutt sitt siihen ei mahdu se työpöytä. :/ Miten teillä on työpöydät sijoitettu?

No mulla itellä oli pöytä millon missäkin. Kyllästyin melko nopeesti järjestykseen huoneessani joten sitä sitten vaihdeltiin monen monta kertaa.
Eikä se siis läheskään aina ollut ikkunan edessä.

Hyvä valo vaan pöydälle jos ei ole ikkunan edessä.

Meillä on esikoisen huone sen verran ahdas, ettei kovin monenlaisia sisustusratkaisuja ole mahdollista tehdä. Sänky on vasten huoneen pisintä seinää (toisella puolen toinen makuuhuone) ja itse ikkunan edus on tyhjä. Kirjoituspöytä ja kirjahylly ovat sänkyä vastapäätä toista seinää vasten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ikkunan alla saattaa vetää. sen vuoks en laittais ainakaa lapsen sänkyä ikkunaseinälle

Meill on siinä uusi ikkuna, ja se on korkeella nukkumakorkeuden yläpuolella: patteri vielä siinä alla. Joten en mä usko ett siinä vilu tulee kyllä. Ja ei se sänky kokonaan tulis sinne ikkunan alle, pääty vaan. *puolustaa ihanaa sisustussuunnitelmaansa*

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ei mulla eikä junnullakaan ole työpöytä ikkunen edessä. Rasittaa, jos aurinko räköttää silmiin.

Totta puhut. Joskin siinä edessä on ison vanhan omenapuun oksastoa, mutta ainahan niitäkin voi karsia, kyll se sitt vois paistaa oikeasti jopa aika häiritsevästi. :xmas: Ja miettikää nyt: oma kiva löhöpitsilinna alla omenapuun... :heart: B)

Yhteistyössä