Eiks niin, että kun lapset jo nukkuvat

Vieras
"Kyllä moni nälkää näkevä lapsi Afrikassa söisi mielellään sen koko piirakan. Ja sinä itsekkäästi jättäisit osan syömättä. Etkö arvosta ruokaa? Se ei ole kaikille itsestään selvyys..."

Aina kun jätän ruokaa niin "kuulen" jotain tämän tapaista päässäni äitini äänellä... Siksi en aio koskaan kiristää lapsiani syömään vetoamalla nälkäisiin afrikkalaislapsiin. :/

tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
niin äiti saa syödä riisipiirakasta vaan sen keskiosan? :D :xmas:
Nyt kun mies ja lapset nukkuu, niin minäpä teen mitä huvittaa. Jätän vaikka koko riisipiirakan syömättä ja vedän nessuun jotain paljon parempaakin.

tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
"Kyllä moni nälkää näkevä lapsi Afrikassa söisi mielellään sen koko piirakan. Ja sinä itsekkäästi jättäisit osan syömättä. Etkö arvosta ruokaa? Se ei ole kaikille itsestään selvyys..."

Aina kun jätän ruokaa niin "kuulen" jotain tämän tapaista päässäni äitini äänellä... Siksi en aio koskaan kiristää lapsiani syömään vetoamalla nälkäisiin afrikkalaislapsiin. :/
ai sä olet kuullut saman tarinan. "Nälkämaan lapset afrikassa!. Mä en koskaan ymmärtänyt sitä, että miksi hitossa mun pitää ahtaa jotain sellaista itteeni, että oksennus lentää, sen takia että joku ei saa jossain ruokaa. Ei se heidän nälkäänsä vähennä jos minut pakotetaan syömään. Ja tämän kun äidilleni selitin, niin paiskasi koko lautasen lavuaariin ja mun piti paeta paikalta.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:

ai sä olet kuullut saman tarinan. "Nälkämaan lapset afrikassa!. Mä en koskaan ymmärtänyt sitä, että miksi hitossa mun pitää ahtaa jotain sellaista itteeni, että oksennus lentää, sen takia että joku ei saa jossain ruokaa. Ei se heidän nälkäänsä vähennä jos minut pakotetaan syömään. Ja tämän kun äidilleni selitin, niin paiskasi koko lautasen lavuaariin ja mun piti paeta paikalta.
Mä aina ehdotin että voitaisiin lähettää se mun ruoka postissa sinne Afrikkaan...

tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:

Mä aina ehdotin että voitaisiin lähettää se mun ruoka postissa sinne Afrikkaan...
Hyvä pointti. Meidän äiti ei myöskään tykännyt siitä kun lupasin ilmoittaa sossuun, kun hän uhkasi myydä minut mustalaisille, koska olen tuhma. Tää sossuun ilmoittaminen tapahtui joskus alle 6-vuotiaana. Mistähän olin siitäkin kuullut..

vieras
Jos ne piirakanreunat lähettää nälkäisille lapsille Afrikkaan, pitääkö olla jokin tarkka osoite? Vai riittääkö, että kuoreen kirjoittaa swahiliksi tai jollakin muulla paikallisella kielellä, että "Afrikkaan. Sisältää piirakanreunoja."?

Yhteistyössä