Eiks nii et oon ihan tavis? ja sit viel

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TyTtÖöÖ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TyTtÖöÖ

Vieras
Meidän koulussa on opettaja, sellanen nainen. Mun mielestä se on sillee kaunis.. en siis oo mikää sellanen.. Mutta nii, ollaa huomattu, että se opettaja stalkkaa mua joka välkkä kun se on valvonnassa :O ainakin sillon ku mulla oli sellanen karvahattu, mutta vieläkin :D ja sitten yks toinen opettaja taitaa stalkata mun besua :D ja me väännetää vitsii molemmist välillä, mutta aina kun nään sen "stalkkeri ykkösen" eli sen joka stalkkaa mua, nii mulle tulee huvittunut olo, ja mua naurattaa ja on sellanen just huvittunut olo.. oon huomannu et besul ainaki yhes vaihees oli ihan samis olo, mut mua mietityttää, et eikö joo, että mä oon ihan tavallinen vaikka se opettaja onki mun mielestä kaunis, niinku sanoin ni en tarkota sitä sil lail et olisin lebso, vaan iha toisella lailla. Se on niin lyhyt, et menin sanoo sitä yhes vaihees hennoks ja sit mua alkos mietityttää et hetkonen mistäs mää senki tiiän, mut joo se nyt vaa oli sellanen. Mut eikö vaa että oon ihan normaali?

Mulla on vielä yks lyhykäinen kysymys, olis kiva jos vastaatte molempiin.

Mun besu (mainitsin edellisessä kysymyksessä) on ruvennut käyttäytymään ihan ku joku murkkuikänen, siis ollaan molemmat 11 vuotiaita.. se ei oikein välitä meidän leikeistäkään ja on tänää ollu aika tuittupää, ja huutaa omalle äitille kun oon niillä ja muulloinkin, oon kuullu kun se esim meni autoon, huus äitillee jotai vihasesti. Onko sillä mun besulla nyt joku murkuikä alkamassa?

Kerran vielä: olis kiva et vastaatte molempiin, tai tohon ekaan :D

Selevä, nyt oletan että oon tavallínen, niinku kai olenkin. Mutta haluan saada vastauksen MIKÄ mun besua vaivaa.. Ja toi eka juttu OLI TOTTA. Kumma ku ette usko!

Yhteistyössä