Mä olen aina luullut, että kolme tyttöä ei mahdu samalle "hiekkalaatikolle", mutta nyt on meidän pihalla pojatkin harjoitaa sitä. Tänäänlin aamulla soi ovikello jo 8.30 ja naapurin 8v kysyi meidän 5v:tä ulos leikkimään ja poika sai ennätysajassa vaatteet päälle ja aamupalan syötyä ja pihalle ei edes lastenohjelmia halunnut katsoa eikä mennyt kuin 30min soi ovikello uudestaan ja naapurin 5v oli meidän poitsua leikkimään hakemassa sanoin että lähti jo x:n kanssa tuli kaverille tippa silmään ja sanoi ei ne sit leiki mun kanssa. Sääliksi kävi. Asiasta on yritetty puhua, että leikkisivät yhdessä ja aina kyllä lupaavat joo joo, mutta näyttää unohtuvan saman tien.
Ollaan myös aikuiset puhuttu samasta asiasta ja mietitty, että tuossa iässä toi kolmen vuoden ikäero on aika paljon, mutta kun tuolla 8v:llä ei taida olla muita kavereita niin leikkii noiden pienten kanssa joiden toisaalta olisi hyvä olla ihan kahdestaan. Nyt sitten meidän poitsu imee itseensä kaikki isojen jutut ja kielen käyttö on välillä ihan mahdotonta ja muitakin ei niin kivoja tapoja on tullut lieve ilmiönä. Kokeilee kaikessa rajojaan unohtaa kaikki sovitut säännöt ja ylittää reviirinsä rajat kun onhan 8v laajempi reviiri kuin 5v, mutta perässä täytyy vaan mennä.
Ollaan myös aikuiset puhuttu samasta asiasta ja mietitty, että tuossa iässä toi kolmen vuoden ikäero on aika paljon, mutta kun tuolla 8v:llä ei taida olla muita kavereita niin leikkii noiden pienten kanssa joiden toisaalta olisi hyvä olla ihan kahdestaan. Nyt sitten meidän poitsu imee itseensä kaikki isojen jutut ja kielen käyttö on välillä ihan mahdotonta ja muitakin ei niin kivoja tapoja on tullut lieve ilmiönä. Kokeilee kaikessa rajojaan unohtaa kaikki sovitut säännöt ja ylittää reviirinsä rajat kun onhan 8v laajempi reviiri kuin 5v, mutta perässä täytyy vaan mennä.