Eikös se olekin niin, että on parempi poistaa kavereista ihminen, jota on raskas sietää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tehdä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tehdä

Vieras
Entä jos se ihminen kuuluu lähisukuun?

Tuntuu, että noista tyypeistä ei ole mitään muuta kun haittaa. Ne kävelevät ovesta sisään ja tartuttavat kaikki taudit meihin. Vievät meiltä lainaan tavaroita ja unohtavat palauttaa ne ja jos muistavat palauttaa, niin tavarat on rikki.

Kun tuntuu, että on niin vaikea sanoa pahoin, kun ne ovat miehen sukulaisia :(

Minä deletoin elämästäni ihmiset, joista on harmia. Sukulaisia täytyy kai kaikkien jossakin määrin sietää, jos ikinä osallistuu sukujuhliin.

Mites tuo lainaaminen? Vievätkö sukulaisenne teiltä tavaroita lainaan omin luvin?

Sanoisin asioista, koen että jos ovat lähisukua, kummalta puolelta tahansa niin ollaan sen verran läheisiä että asioista voi sanoa.

Jos ei sanominen tehoais niin ehkä meillä olisi aina jotain muuta tekemistä kun olisivat tulossa kylään........ Flunssaisena meille kyllä saa kylään tulla. Kaikki loiset ja vatsataudit eivät ole tervetulleita..

meidät deletoitiin pois mies pahoinpitelemällä. ja edelleenkään ei varsinaista syytä tiedetä miten ollaan muroihin pissitty, sitä kun ei meille voi sanoo, pitäisi itse tietää mikä heitä kaihertaa

ja mielestäni siis voi ja kannattaakin ns poistaa kavereista. mut kai sitä nyt pakolliset lasten synttärit jne vois sietää, isompi porukka luultavasti kuitenkin ympärillä silloin. mut en mä kyl tätä meidän kuvioo tajua että lähisukulainen hakataan, kuulopuheista...

Mä olen sen verran tiukka täti että olen poistanut elämästäni kaikki epäreilut,ahdistavat yms. ihmiset olivatpa sitten sukulaisia tai ei.Kaveripiiri on pieni ,mutta sitäkin rakkaampi.Helppo hengittää, kun tietää ettei lähipiiriin kuulu selkään puukottajia tai muita iljetyksiä.En koe velvollisuudekseni sietää inhottavia ihmisiä pelkästään sen vuoksi että ovat sukulaisia tai että olisi mahdollisimman paljon "kavereita".Ei se määrä vaan se laatu =)

Yhteistyössä