Eikös Huutiksen OSTA HETI -tuote

  • Viestiketjun aloittaja Vai mitä häh?
  • Ensimmäinen viesti
Vai mitä häh?
tarkoita sitä että ostat sen siis suoraan siihen hintaan joka on annettu? Ei sitä, että maksaakin pitäisi sillä sekunnilla! Ihme hoppuilijoita monet myyjätkin...
 
Viirukissa
Alkuperäinen kirjoittaja Vai mitä häh?:
tarkoita sitä että ostat sen siis suoraan siihen hintaan joka on annettu? Ei sitä, että maksaakin pitäisi sillä sekunnilla! Ihme hoppuilijoita monet myyjätkin...
Minusta se tarkoittaa sitä, että ostat tosiaan sen sillä hinnalla ja maksatkin sen ostoksesi säädyllisen ajan kuluessa (myyjän ilmoittajan aikarajan sisällä). Maksun jälkeen on asiallista ilmoittaa myyjälle vielä maksustasi, koska ei hänkään mikään ajatustenlukija ole.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
No mä huudan huutiksessa joka tapauksessa sillä periaatteella,että maksan samantien,osta heti tuotteen maksan tietysti samantien kun saan tilinumeron.
Samoin! Mutta on niitä myyjiäkin jotka ei voi odottaa maksua edes 1-2 päivää...ja siis kuvittelevat ettäosta heti tarkoittaa että rahat on oltava tilillä sillä samalla sekunnilla kuin tilitiedot lähettäneet. ;)
 
sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mielestäni osta heti tarkoittaa että maksetaan myös heti.
Eli "osta heti" on siis vähän niin kuin pikavippi köyhälle myyjälle, heti-rahaa-mulle-nyt!!! :D
Ihan yhtä hyvin tässä tilanteessa voi ajatella niinkin päin, että ostaja on huutanut tuotteen, jota hänellä ei olekaan varaa maksaa. Miksi muutoin pitää huutaa osta heti -tuote, eikä sitten kuitenkaan maksaa sitä samantien, kun kerran koneella roikkuu (edellyttäen, että on saanut maksutiedot heti)? Kyllä mä maksan kaikki huutoni heti tiedot saatuani. Jos mulla ei ole varaa maksaa, niin en myöskään huuda.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mielestäni osta heti tarkoittaa että maksetaan myös heti.
Eli "osta heti" on siis vähän niin kuin pikavippi köyhälle myyjälle, heti-rahaa-mulle-nyt!!! :D
Ihan yhtä hyvin tässä tilanteessa voi ajatella niinkin päin, että ostaja on huutanut tuotteen, jota hänellä ei olekaan varaa maksaa. Miksi muutoin pitää huutaa osta heti -tuote, eikä sitten kuitenkaan maksaa sitä samantien, kun kerran koneella roikkuu (edellyttäen, että on saanut maksutiedot heti)? Kyllä mä maksan kaikki huutoni heti tiedot saatuani. Jos mulla ei ole varaa maksaa, niin en myöskään huuda.
Nii-in, mutta monesti tulee kyllä täällä ainakin lueskeltua kommentteja huutiksesta, että maksaa pitäisi heti just eikä esim. 1-2 päivän kuluessa, jolloin itse ainakin samalla makselen myös muita laskuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
No mä huudan huutiksessa joka tapauksessa sillä periaatteella,että maksan samantien,osta heti tuotteen maksan tietysti samantien kun saan tilinumeron.
Näin juuri!!!

Mua henk.koht. nyppii ostajat, joiden maksua saa odotella päivätolkulla. :kieh:
 
.
ostan heti hinnalla vaikka minulle ei sillä hetkellä olisi rahaa, mikäli myyjä omassa kuvauksessaan lupaa maksuaikaa ja tiedän että tänä aikana saan rahaa. se on myyjän oma moka jos lupaa maksuaikaa vaikka oikeasti haluaisi rahat heti.

syy miksi ostan heti on se, että olen ainakin kerran menettänyt tuotteen jonka välttämättä halusin, kun joku toinen ehti ostaa sen ensin.

jos ette halua odottaa maksua, niin älkää luvatko sitä viikon maksuaikaa, yksinkertaista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mielestäni osta heti tarkoittaa että maksetaan myös heti.
Eli "osta heti" on siis vähän niin kuin pikavippi köyhälle myyjälle, heti-rahaa-mulle-nyt!!! :D
No ei mun mielestä. Mulla on kaikki kohteet osta heti -hinnalla ja en todellakaan elä huutiksen "tuotoilla". Ja vaikka kohteeni on tuolla osta heti -hinnalla, ei se tarkoita et ne menis heti kaupaks. Mä vaan koen et näin helpompi mulle. =)
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Rahattomana on reilua jättää osta heti-kohde "ostamatta", siten sen voi ostaa joku jolla on rahaa maksaa.
näin teenkin mikäli myyjä ei lupaa kuvauksessaan maksuaikaa. hei oikeesti, jos se maksuaika siinä on niin on ihan turha inistä
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Rahattomana on reilua jättää osta heti-kohde "ostamatta", siten sen voi ostaa joku jolla on rahaa maksaa.
näin teenkin mikäli myyjä ei lupaa kuvauksessaan maksuaikaa. hei oikeesti, jos se maksuaika siinä on niin on ihan turha inistä
vaikutat ihmisesltä, jonka kanssa ei ole mukavaa tehdä kauppaa. :/
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Osta heti = osta heti.
Ei mitään "varaa tämä minulle, maksan kun ehdin/ jaksan/ saan aikaiseksi/ ei ole mitään muuta tekemistä tai viimeistään ensimmäisistä eläkerahoistani 40 vuoden kuluttua" :headwall:
ISO PEESI!!!!
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Rahattomana on reilua jättää osta heti-kohde "ostamatta", siten sen voi ostaa joku jolla on rahaa maksaa.
näin teenkin mikäli myyjä ei lupaa kuvauksessaan maksuaikaa. hei oikeesti, jos se maksuaika siinä on niin on ihan turha inistä
Mikä maksuaika? Jos siinä lukee, että "viimeistään viikon kuluessa" ei se tarkota, että se viikko pitää ootella. Miksi et maksa heti? Älä huuda, jos ei ole rahaa. Yksinkertaista.

Kyllä ite voin ootella hyvin viikon maksamista. Mutta jos se ei tuu siinä viikossa, niin sit on "turha inistä". Varsinkin, jos ei ole yhtään infonnut. En jää maksamisen venyttäjiltä kuuntelemaan selityksiä, koska luultavasti ne on just niitä hupihuutoja.

Onko järkeä ostaa osta heti-hinnalla, jos ei ole rahaa? Onko se tuote tosiaan pakko saada, jos siihen ei ole varaa? Sitten nimettäin myyjää harmittaa, jos sulla ei tosiaan oo sen viikonkaan jälkeen rahaa. Näin voi käydä, jos tosiaan elää noin tiukilla. Ja nämä on just niitä selittelijöitä.
 
.
jos haluat maksun heti niin ota se maksuaika kuvauksesta pois. mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää. jos ei maksuajasta puhuta mitään ostan vasta sitten kun minulla on varaa se maksaa ja maksan heti kun tilitiedot saan.
 

Yhteistyössä