Eikö yksityiselle ultraan muka voi mennä ennen neuvolaa?

kyllä pääsee
kyllä pääsee, vaikka heti kun on raskaus todettu, tai vaikkei olis vielä todettukaan. sinä olet maksava asiakas, samahan se menetkö näyttämään tyhjää vai täyttä kohtuasi
 
eräs äiti
Mä luulen hänen oikeastaan tarkoittavan sitä, ettei kannata heti sännätä yksityiselle ultraan. Siitä voi helposti saada vaan pahan mielen.

Mitään estettä sille ei pitäisi olla, mutta kun ihan alkuraskauden ultrassa ei näe kuin sen että kohdussa on jotain.

t.nimimerkillä viikolla 6+2 ultrassa käyneenä ja lääkäri totesi että kohdussa on jotain, mutta siitä ei voi sanoa vielä onko tuulimuna vai ei. Ja minä- joka vuosia olin lasta odottanut olin taas allapäin. No, nyt tuo "tuulimuna" on 4,5 v.

 
Niin joo ja mullekin kyllä sanoivat ihan suoraan kun aikaa varasin että mielellään "vasta" raskausviikolla kahdeksan, ennen sitä kun voi olla ettei näy mitään tai näkyy jotain mutta noilla viikoilla kyllä pitäisi jo näkyä ihan "selvästi".
 
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Niin joo ja mullekin kyllä sanoivat ihan suoraan kun aikaa varasin että mielellään "vasta" raskausviikolla kahdeksan, ennen sitä kun voi olla ettei näy mitään tai näkyy jotain mutta noilla viikoilla kyllä pitäisi jo näkyä ihan "selvästi".
Niin mutta minä olen valmis myös siihen, että sinne joutuu uudestaan jos mitään ei näy. Ihme täti, laittoi kaksi kertaa odottamaankin että hän kysyy joltain muulta miten on menetelty.
 
jjjj
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Mä luulen hänen oikeastaan tarkoittavan sitä, ettei kannata heti sännätä yksityiselle ultraan. Siitä voi helposti saada vaan pahan mielen.

Mitään estettä sille ei pitäisi olla, mutta kun ihan alkuraskauden ultrassa ei näe kuin sen että kohdussa on jotain.

t.nimimerkillä viikolla 6+2 ultrassa käyneenä ja lääkäri totesi että kohdussa on jotain, mutta siitä ei voi sanoa vielä onko tuulimuna vai ei. Ja minä- joka vuosia olin lasta odottanut olin taas allapäin. No, nyt tuo "tuulimuna" on 4,5 v.
Kyllä mun ultrassa näkyi pieni ihminen jolla ruumis,pää,jalat,kädet ja sydän.Ja viikkoja oli jotain reilu 6. Ei ollumikään "jotain"
 
-
Höpöjä on täti puhunut tai vaihda lääkäriasemaa. Meidön alueella ekan neuvolakäynnin saa uudelleensynnyttäjä aika myöhään ja eihän siellä neuvolassa oikeasti vielä ekalla kerralla yhtään mitään tiedä alkion tilasta! Ite kävin yksityisellä ultrassa rv9 (8+) ja neuvola oli vasta sen jälkeen. Tuossa vaiheessa näkyi jo sudämenlyönnitkin kuten olisi ymmärtääkseni jo aiemminkin. Itse sain vasta rv12 julkiselle ekan ultran.
 

Yhteistyössä