eikö yhden piikin pitänyt riittää?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Miksi, oi miksi kirjoittaa ollenkaan kun ei ole keskusteluun mitään annettavaa? Nämä onelinerit ovat ihan typeriä. Jos joskus kirjoitat kokonaisen lauseen missä on edes jotakin sisältöä, et perustele ollenkaan. Tekikö rokote aivoihin tulpan vai missä on vika? Tsemppiä sulle hei.
Joskus yritän kirjoittaa enemmän kyin muutaman sanan. Minulta puuttuu tuo asioiden selittelylahja. Jätän muillekin ajateltavaa.
 
Niitä tuikitaan vähän väliä elämän loppuun asti.
Niille siis jotka sellaista haluaa.

Minä en ota tuikun tuikkua, ellei kyseessä ole joku vaarallinen tauti kuten Ebola tms.
Voin mä jonkun hepatiittituikunkin tosin ottaa kun matkustan sitä vaativaan maahan.

Ihan terveenä ollaan oltu koko perhe, edelleen, vaikka nuoriso pörrää kavereissa ilman maskeja ja välillä ollaan yli kymmentuhatpäisen ihmislauman kanssa samoissa tiloissa.
 
vierailija
Niitä tuikitaan vähän väliä elämän loppuun asti.
Niille siis jotka sellaista haluaa.

Minä en ota tuikun tuikkua, ellei kyseessä ole joku vaarallinen tauti kuten Ebola tms.
Voin mä jonkun hepatiittituikunkin tosin ottaa kun matkustan sitä vaativaan maahan.

Ihan terveenä ollaan oltu koko perhe, edelleen, vaikka nuoriso pörrää kavereissa ilman maskeja ja välillä ollaan yli kymmentuhatpäisen ihmislauman kanssa samoissa tiloissa.
Voi olla että jo vuoden päästä on mahdotonta matkustaa ilman hyväksyttyä rokotepassia. Ei koske vain koronarokotteita siinä vaiheessa.
 
  • Vihainen
Reactions: Lispetti
vierailija
Syy miksi Mat...hdettiin monille oli se, ettei potilaiden enää tarvinnut käydä jatkuvasti verikokeissa ja täsmätä lääkettä. Nyt uudet lääkkeet mahdollistavat "normaalin" elämän.
Se oli kai jonku tarkoitus mut niille laitettiin tahdistin jos valitti lääkkeestä ja paluuta entiseen ei ole. Ja nyt on hoitajapula! Ne pärjäsi ennen kotona yksin mut nyt tarvii 2 hoitajaa hoivakodissa tai arvointiosastolla.
 
vierailija
Rokotteiden tehoa, säilyvyyttä ja oikeanlaista koostumusta varmistamaan tarvitaan hyvin pieniä määriä apuaineita, kuten alumiinisuoloja tai formaldehydiä. Määrät ovat huomattavasti pienempiä kuin mitä saamme ruoan ja juoman mukana, huoneilmasta, liikennepäästöistä tai jopa äidinmaidosta. Itse asiassa rokotteissa on vähemmän myrkyllisiä aineita kuin saamme elinympäristöstämme päivittäin. Ja vaikka alumiini itsessään on myrkyllinen aine, suolamuodossa se on myrkytön.
Alumiini>dementia😱
 

Yhteistyössä