eikö yhden piikin pitänyt riittää?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mihinkäs disinformaatioon mä sitten olen haksahtanut jos en ota piikkiä sen takia että ei osata selittää miksi se aiheuttaa tiettyjä haittavaikutuksia kuten vuotohäiriöitä ym?? Ehkä sitten kun osataan selittää miksi aiheuttaa ja että voidaan taata että ei aiheuta mitään vakavaa haittaa niin voisin kuvitella ottavani. Sairastan endometrioosia enkä halua ottaa mitään mikä vaikuttaa epämääräisesti tuolla alueella, eräskin oli saanut vuotoja kuuden päivän välein ja lähipiirissä +70 nainen verenvuotoa kohdusta. Tuhansia raportoituja kuukautisongelmia. Eikä ne osaa selittää miksi aiheuttaa sellaista, puhumattakaan kaikista muista sivuvaikutuksista. En luota tarpeeksi vielä ottaakseni tällaista tuotetta.
No miten olis tuohon disinformaatioon vuotohäiriöistä. Kuukautiskierto on kokonaisvaltainen toiminto eikä yhden tekijän summa. Kuinka monta tuhatta on siis saanut pysyvän muutoksen ja kuinka monella oli väliaikainen häiriö?
 
vierailija
No miten olis tuohon disinformaatioon vuotohäiriöistä. Kuukautiskierto on kokonaisvaltainen toiminto eikä yhden tekijän summa. Kuinka monta tuhatta on siis saanut pysyvän muutoksen ja kuinka monella oli väliaikainen häiriö?
Kyllä se on ihan fakta että niitä on tullut, ja vasta tutkitaan ilmiöitä. Ei voi siis vielä tietää onko pysyviä haittoja tullut.
 
Sulla on niin monta nappulaa käytössä et ekana menee kuulo. Titaanidioksidi tekee sen.
Kiitti tästä infosta, mutta ei sitä ole näissä kuin Orionin B Strongissa, jota otan pienen napin päivittäin. Myös magnesiumissa sitä on, otan max 2/vko.

Luulen että keskivertokuluttaja saa 10 ellei satakertaisen määrän minuun verrattuna kun katsoo minne kaikkialle sitä tuupataan. Mutta täytyykin kirjoittaa Orionille että miksi te laitatte sitä sinne, eihän napin värillä ole minun mielestä mitään merkitystä, ei se nytkään ole valkoinen, vaan ruskeankellertävä.

En syö makeisia, enkä leivonnaisia, enkä juo edes limonadeja.

 
vierailija
Kyllä se on ihan fakta että niitä on tullut, ja vasta tutkitaan ilmiöitä. Ei voi siis vielä tietää onko pysyviä haittoja tullut.
Kaikki ilmoitukset on ollu lieviä. Mutta uskot, että sulla on suurempi todennäköisyys saada kuukautishäiriö (endo..) rokotteesta kuin korona. Kuinka monta prosenttia ihmisistä on ilmoittanut häiriön, eli mikä on suhdeluku?
 
vierailija
Kiitti tästä infosta, mutta ei sitä ole näissä kuin Orionin B Strongissa, jota otan pienen napin päivittäin. Myös magnesiumissa sitä on, otan max 2/vko.

Luulen että keskivertokuluttaja saa 10 ellei satakertaisen määrän minuun verrattuna kun katsoo minne kaikkialle sitä tuupataan. Mutta täytyykin kirjoittaa Orionille että miksi te laitatte sitä sinne, eihän napin värillä ole minun mielestä mitään merkitystä, ei se nytkään ole valkoinen, vaan ruskeankellertävä.

En syö makeisia, enkä leivonnaisia, enkä juo edes limonadeja.

Miksi sitä b-strongia sitten?
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
En tietenkään sitä tarvi mut ottakaa huomioon et lääke jäämät kulkeutuu kalaöljyissä Itämeren pohjasta ihmisiin. Nekin lisää verenvuotoa!
Kiertotalous on saanut aikaan kalaa sisältävää rehua joka...
 
vierailija
[QUOTE="vierailija, post: kki, mitä nainen sairastaa, kulkee verenkierrossa ja vaikuttaa myös munasarjoihin.
[/QUOTE]
Niin tekee mut osa kertyy rasvakudoksiin ja myrkyt liukenee sieltä aina kun laihtuu. Sitä munuaiset kestä. Miten lie ne pienet munasolut?
 

Yhteistyössä