Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onko sulla monta lasta? Mulla vaan yksi 3,5v ja olen 26v ja epäilen myös laskeumaa, mulla nimittäin sama juttu peilillä kurkatessa kun sulla.
Mä oon kyllä silti noilla instrun kuulilla sillon tällön jumpannut ennen kuin tajusin että täähän on varmaan joku laskeuma. Lääkärille aika vasta lokakuun lopussa
Kaksi lasta oon synnyttänyt ja ikää mulla 30v.Onko sulla tietoa et saako noita käyttää jos on laskeumaa?
No mä oon ainakin tässä vuoden ajan noin 20 kertaa käyttänyt :/ Oon kyllä välillä ihmetellyt miten se kääntyy poikittain emättimeen kun yrittää työntää suoraan ylöspäin, mutta jospa se on laskeuman syytä? Täältä ku kyselin niin kaikilla muilla menee kuulema suoraan.
Mä oon kans 3 kertaa käyny synnytyksen jälkeen gynellä ja yksikään ei ole mitään sanallakaan maininnut laskeumasta. Mutta se ei kuulema kaikilla näy makuultaa tutkimuksessa kun kohtu painovoiman takia vetäytyy enemmän omalle paikalleen. Nyt kun pääsen lääkäriin niin pyydän että tutkii seisaaltaa ja kertoo mikä ihme pikku pallukka sieltä emättimestä näkyy!