eikö teitä raskaanaolevia hävetä?

  • Viestiketjun aloittaja "sweet"
  • Ensimmäinen viesti
minä,
Tuntemattomat ihmiset harrastavat seksiä julkisella paikalla
Uutta suuntausta voi seurata metsissä, parkkipaikoilla ja puistoissa.

Dogging tulee Englannista ja on sittemmin levinnyt Eurooppaan. Toisilleen tuntemattomat ihmiset tapaavat netissä ja sopivat ajan ja paikan seksin harjoittamiseen. Mieluimmin mahdollisimman julkisella paikalla, ja tirkistelijät ovat tervetulleita.

Dogging-termi tulee niiltä, jotka väittävät ”menevänsä ulkoiluttamaan koiraa”, kun he itse asiassa harrastavat ihan muuta.
 
"vieras"
Ei hävetä yhtään, päinvastoin! Oon ylpeä raskaudesta ja mahasta! ;)

Sulla taitaa olla joku ongelma oman seksuaalisuutes kanssa! :( Mut älä huoli, kyllä me ymmärretään! On se murrosikä joskus meilläkin alkanut. ;)
 
"vieras"
[QUOTE="sweet";23573337]olen edelleen aikuinen nainen ja ihan normaali en varmasti ainoa kuka tämän leveilyn huomaa naisista.[/QUOTE]

Se on kiva että äitis on sanonut että olet ihan normaali, niin vähän edes nostaa sitä maassa laahaavaa itsetuntoa. :heart:
 
"Nelliina"
Naurettavaa tuon siun kirjoittelu sweet.
Kyllä me ystävien kanssa puhutaan seksistä ja kaikesta muustakin.
Eihän sitä tarvitse koko suomen kansalle toitottaa..
Ja miusta vauvamasusta tulee mieleen vauva,vaatteet sun muut..ei todellakaan seksi.
Ja mielelläni mie seksiä harrastan :) Jos jotakin se vaivaa että olen maha pystyssä niin vaivatkoonsa,ei ole miun ongelma..
 
"mammamaha"
enpä ole julistanut kenellekään, se maha vaan tuppaa näkymään ja jos on kysytty millon syntyy niin pakko kai se on kertoa ja kysyjälle lankeaa sitten uteliaisuus jos uteliaisuutta on =D laskea millon sen munan päällä olen istunut. Eiköhän se ole nyt kaksinaismoralismia alottajalla hurskatella tohon malliin; tainnut likainen mielikuvitus päästä vauhtiin? Seksi on maailman vanhin asia, se ei ole syntiä kun kerran lähestulkoon ainut mahdollisuus lisääntyä, vai??
 
"naapurin setä"
Että kun syntyy tyttöjä, niin tietävät vielä kylän raitilla kaikki, että seksi oli hyvää ja tuo iisebeli oikein tosissaan nautti miehestään :)

Kiva nimimerkki pikku trollilla :)
 
Jaaha. Vaikka ap löikin vähän yli myöhemmissä kommenteissaan, niin eihän tuo ajattelutapa vieras ole.
Romanikulttuurissa raskauteen suhtaudutaan näin;

"Vaikka raskaus positiivinen asia onkin, on se samalla myös yksi niistä asioista, joista ei ääneen nuorten ja vanhempien välillä puhuta. Tähän liittyy myös olennaisesti se, että koko raskaus pyritään peittämään hyvin pitkälti ihan konkreettisestikin. Tähän on syynä se, että kaikkihan me tiedämme, mihin raskaus viitaa: seksiin – siitähän lapsi on alkunsa saanut."

(lainaus: Romanittaren blogi: Romanikulttuuri: Raskaus ja synnytys )

Eikä taatusti ole ainoa häveliäs kulttuuri. Monessa kulttuurissa raskaus on saastainen osoitus seksistä, jos nainen ei ole naimisissa.
Nykypäivänä on ihan tavallista, ainakin Suomessa, että lapsia tulee vaikka ei olisi naimisissa. Joten jos on kovin ahdasmielisesti kasvatettu tiukkoihin moraalisääntöihin, niin, ehkä "susiparit" ja raskausmahat todella voivat olla jollekin hävettävä asia.
Minut on kasvatettu niin, ja vaikka en enää ajattelekaan ihan noin kuten ap :D (teininä vielä kyllä) niin ymmärrän mistä se juontuu.
 
Ei kamala.. :D Aika hurjaa jos joku kuvittelee heti likaisia asioita nähdessään vauvamahan! Ja minusta ainakin on kehuttavaa pitkässä suhteessa jos saa lähes päivittäin melaa mekkoon. ;D Kaikilla kun ei seksielämä toimi niin hyvä jos joillain oikein loistaa. ;)
 
Täytyy kyllä myöntää, etten tuolta kantilta ole asiaa vielä kertaakaan ajatellut. Olen pitänyt sitä itsestään selvänä, että kun parisuhteessa ollaan, niin ihmiset olettaa seksinkin olevan kuvioissa. Ettei niinkusta erikseen tarvitse miettiä, että tietääköhän ne nyt vai eikö ne tiedä että meillä uitetaan lusikkaa sopassa. Loppuun vielä myönnän, että olen niin palikka, etten ole ikinä tajunnut siinä (seksissä) olevan mitään hävettävää.
 
:D
Oevoe mihin tämä maailma on menossa jos sweetin kaltaisia ajattelijoita on useampiakin! yhdyn aikaisempiin kommentteihin, että täytyy olla kyllä kieroutunut perverssi jos alkaa irstaat mielikuvat seksiasennoista vilisemään kun näkee kadulla odottavan äidin. :D :D
 
"just"
hauska. :D
en voi ymmärtää näitä jotka tosissaan eivät voi ymmärtää tässä asiassa hauskuutta...?!
huhhei, kylläpä taas löytyy tosikkoja. onneksi ei livenä tarvitse tutustua tuollaisiin jeesustelioihin!
 

Yhteistyössä