V
vieras
Vieras
Viittaan tuohon yhteen ketjuun. Kyllä mä olen pitänyt serkuksia läheisinä sukulaisina niin henkisesti kuin geneettisestikin ajateltuna. Serkuksilla on kuitenkin 2 samaa isovanhempaa, eli ovat osittain lähtöisin samoista ihmisistä. Lisäksi serkukset ovat sisarusten lapsia. Kyllä mä ainakin pidän minun ja sisarusteni lapsia lähisukulaisina, oman sisarukseni lapsia! En ikinä hyväksyisi sitä, että lapseni seurustelisi sisarukseni lapsen kanssa. Vaikka serkukset eivät olekaan yhtä läheistä sukua kuin sisarukset tai sisarusten lapset, läheistä sukua kuitenkin. Sehän tiedetään, että serkusten lapsille voi tulla kaikenlaisia sairauksia, epämuodostumia yms...siitä jo voi päätellä, onko luonto tarkoittanut serkuksia lisääntymään keskenään. Olivatpa serkukset tekemisissä ja läheisiä toisilleen tai ei, ovat he sukua kumminkin, sitä ei voi kukaan kieltää.
Maailmassa kyllä miehiä/naisia riittää, omaan perheeseen tai sukuun ei kuulu sekaantua. Serkku ja serkkua lähemmät sukulaiset ovat lähisukua, geneettisesti ainakin. Minun suvussani myös henkisesti.
Maailmassa kyllä miehiä/naisia riittää, omaan perheeseen tai sukuun ei kuulu sekaantua. Serkku ja serkkua lähemmät sukulaiset ovat lähisukua, geneettisesti ainakin. Minun suvussani myös henkisesti.