Eikö noiden päähän sais taottua järkeä mitenkään

Mitenköhän Turkin kanssa yhteistyö sujuu.
Jos joku menee polttamaan Turkin lipun tms. Turkin lähetystön edessä niin saako Suomi taas sanktioita Turkilta.

Eikö ketään tosiaan epäilytä tämä NATO. Millaisia maita, millaisia arvoja jne.

Itse olen siinä kösityksessä, että Turkki ei tule ratifioimaan mitään vielä pitkään aikaan jos ollenkaan.

Ja mites Unkari? Tällä hetkellä kiristää rähnää.
EU oli aikeissa jäädyttää 7,5 miljardin euron edestä EU:n budjettivaroja Unkarin heikon demokratiakehityksen ja korruption takia. Onkohan tämä vielä voimassa?🤷‍♀️
 
vierailija
Mitenköhän Turkin kanssa yhteistyö sujuu.
Jos joku menee polttamaan Turkin lipun tms. Turkin lähetystön edessä niin saako Suomi taas sanktioita Turkilta.

Eikö ketään tosiaan epäilytä tämä NATO. Millaisia maita, millaisia arvoja jne.

Itse olen siinä kösityksessä, että Turkki ei tule ratifioimaan mitään vielä pitkään aikaan jos ollenkaan.

Ja mites Unkari? Tällä hetkellä kiristää rähnää.
EU oli aikeissa jäädyttää 7,5 miljardin euron edestä EU:n budjettivaroja Unkarin heikon demokratiakehityksen ja korruption takia. Onkohan tämä vielä voimassa?
Johtuu vaan siitä, että Turkkilla on valtaan päässyt sinun usein ihanoima hallitsijatyyppi: konservatiivinen + autorataatinen + setämies. Turkki oli vielä 2010-luvulla mukavasti matkalla kohtuullista demokratiaa. EI nyt EU:hun asiaa, mutta hyvä kumppani.

Natossa on monta maata. Yksi on nyt tämmöinen mätämuna. Sinä tietty toivoisit, että useempi olisi, kuten USA. Sitä kyllä ihailemasi kulttihahmo siellä yrittikin - ja vieläkin taitaa yrittää.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Johtuu vaan siitä, että Turkkilla on valtaan päässyt sinun usein ihanoima hallitsijatyyppi: konservatiivinen + autorataatinen + setämies. Turkki oli vielä 2010-luvulla mukavasti matkalla kohtuullista demokratiaa. EI nyt EU:hun asiaa, mutta hyvä kumppani.

Natossa on monta maata. Yksi on nyt tämmöinen mätämuna. Sinä tietty toivoisit, että useempi olisi, kuten USA. Sitä kyllä ihailemasi kulttihahmo siellä yrittikin - ja vieläkin taitaa yrittää.
Vasemmistohan tuota Turkkia EU:n jäseneksi hamusi ja varmaan voit kuvitella mitä Turkki saisi aikaan EU:n suurimpana valtiona.
 

Yhteistyössä