Eikö miehet ikinä kyllästy makkaraan??????

  • Viestiketjun aloittaja "Eeva"
  • Ensimmäinen viesti
"Eeva"
Mun mies vois syödä grillimakkaraa suurinpiirtein joka päivä. Jos kysyn siltä ideoita iltaruokaan, niin sanoo, no mitäs jos vaan grillattas makkaraa? TAAS??? Multa tunkee kabanossit jo korvista, mutta tää ehdottaa kirkkain silmin ihan kuin se olis vähän vaihtelua! Onko tämä enää normaalia, vai onko miehet tosissaan niin mieltyneitä MAKKARAAN, ja kaljaan, kun niillä eväillä näköjään eläis läpi kesän ihan hymyssä suin?? Vaikka sitä onkin noin viittä eri sorttia, niin ei se silti vaihtelua ole, perhana...
 
"vieras"
Mun mies ei syö ollenkaan makkaraa. Mä syön ehkä pari kesässä, en tosin vielä kuluneena kesänä ensimmäistäkään :) Meidän kaveritkaan ei muuten taida syödä, kun sitä ei koskaan kukaan tarjoa.
 
"Eeva"
No kaikki tietämäni miehet syövät mielellään ja valittamatta makkaraa, siksi yleistin. Ja mies on vielä kovakuntoinen jätkä, harrastaa urheilua. Ja tällasella ruokavaliolla... Naurattaa ja ihmetyttää vain näin kesän lopulla kun ajattelen miten monta pakettia grillimakkaraa on kulkenut tuon jääkaapin kautta grilliin. Ja tietysti grillataan muutakin, mutta tää makkara on vaan kestosuosikki. Blaah...
 
ei naisetkaan suklaaseen
No annetaan miesten pitää herkkunsa, syödäänhän me naisetkin suklaata. Kyllä sitä pitää saada elämässä nauttia herkuistakin, se on hyväksi mielenterveydelle
 
"vieras"
No annetaan miesten pitää herkkunsa, syödäänhän me naisetkin suklaata. Kyllä sitä pitää saada elämässä nauttia herkuistakin, se on hyväksi mielenterveydelle
=)

Ja se makkaransyönti alkaa jo pienenä: meidän 3v poika pyytää aina kun mennään saunaan että saako kiukaalle makkaraa. Ja näin kesäaikaan saunotaan miltei joka päivä :D (en tietty lapselle aina anna, mutta aina muistaa pyytää)
 

Yhteistyössä