Eikö ketään muuta masenna nämä ilmat?

• Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
Olen niin jouluihminen ja rakastan lunta ja pakkasta. Näm ilmat on niin kaameat, eikä enää auta edes muuttaa pohjoisemmaksi kun siellä ihan yhtä leutoa. En pysty laulamaan iki-ihania joululaulujakaan kun kaikissa lauletaan ...kun maas on hankiii ja järvet jäässä....paskat ole!!!!! |O |O :headwall:

Siis todellakin masentaa!!!Mä niin inhoan tällaista harmaata ja sateista sumppuraa!!!Tuntuu käyvän vuosi vuodelta vaan vaikeammaksi sietää tällaisia ilmoja.Lunta minäkin jo innolla odotan.Ja vielä enemmän sitten kevättä ja KESÄÄ... :xmas:

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä sataa vettä ja on oikein kuraista... Lunta ei missään.
niin täälläkin. Sataa kaatamalla vettä ja tänään ei taideta mennä edes ulos!!! |O ensimmäisen kerran ei huvita lähteä pihalle! |O

Vettä sataa ja paska lentää eikä edes tiedä mikä vuorokauden aika on kun on niin pimeetä. Kyllä masentaa!!! :kieh: Koirienkaan kanssa viittis ulos lähtee kun ovat sit ihan kurassa ja vipukka ei edes tykkää sateesta, emäntäänsä tullut.

-vieras-
Ei nyt välttämättä masenna, mutta päähän kyllä ottaa! Koko piha on kuravellinä ja sitte se kaikki kulkeutuu eteiseen... Jatkuvasti saa olla kuuramassa! Eikä tuolla kyllä oikein viihdy muutenkaan, ei mitään -kivaa- tekemistä!

Mä haluun luistelemaan ja pulkkamäkeen!:)

Täällä valkoinen maa, mutta tosi märkää lunta. Että saas nähä, loskaa tietty kohta vaan jälellä. Ja masentaa kyllä, ei jaksa töissä, ei kotona, ei harrastaa... Ei niinku ole virtaa mihinkään!

vaik enempi kesäihminen oonkin,ni ehottomasti tykkään joulusta ja et lunta on.tääl osa lumesta on häippässy,tuntuu et kokoajan on pimeetä ja harmaata ja suorastaan vituttaa ku on sellanen paska väsymys päällä.todellakin sais tulla äkkiä lunta piristys mielikin ja kummasti se väsymyskin kaikkoais.

Kysytkin vielä..tänäkin aamuna äksysin ukolle,kun niin masentaa ja ärsyttää tälläiset ilmat |O Tulis n.-10 astetta pakkasta ja lunta enemmän..

http://alk.tiehallinto.fi/alk/kelikamerat/kamera-C1450400.html *tahtoooooo*

No oottaa päähän ja kunnolla! Varsinkin kun ei oikein ulos uskalla, kun koko piha ja tie on ihan jään peitossa ja vettä siinä päällä.. Ja loput pihaa on kuravelliä. On muuten helvatan puhdas tuo koirakin tuolla tarhassaan.. :kieh:

Yhteistyössä