Eikö kellekkään satu muka haavereita muksujen kaa?

  • Viestiketjun aloittaja mammamyy
  • Ensimmäinen viesti
mammamyy
Vai onko kaikilla kiltit muksut, että uskovat tyyliin: "istu ja ole hiljaa...."
Mulle on sattunu monenmoista haaveria ja suutuspäissään oon kans napannu tukasta/luunappia muutaman kerran....
Ennen uskoon tuloa olin aika hurja, mutta kaikki on anteeks saatu/annettu.


P.S en hyväksy väkivaltaa olleskaan!
Että ei kande sitten syyllistää.
 
Itse olen antanut joskus luunappia mutta huomannut ettei sillä ole mitään vaikutusta ja saa vaan itselle pahan mielen, joten en kurita lapsiani ruumiillisesti. Itsellä on paha tapa huutaa, ja yleensä lapset uskovat kun korotan ääntäni. Valitettavasti ovat sitten omaksuneet multa tuon huutamisen...Meillä lapsilla on rajat, mutta en liikaa rajoita heidän elämää kodissaan, tietysti turvallisuuden rajoissa eletään ja ollaan. Pahempi haavereita ei ole sattunut.*koputtaa puuta*
En tiedä onko sitten vaan kiltit lapset :D
 
meille on sattunu kaikkea..pojat kun tuppaa olemaan aika vilkkaita... toisella on kaks kertaa liimattu pää, ja toinen poltti kätensä kuumalla levyllä.. kuukausi siteissä sit oltiin..ja tietty kaikkea pientä...
 
Totta kai noiden kanssa sattuu ja on sattunut! Kolme ikiliikkuja poikaa saa aikaiseksi asioita.

Fillarin selästä on tiputtu ja saatu raivoisa verenvuoto,
rattaista ja milloin mistäkin on tultu päälleen ja tikkaamaan on jouduttu,
puroon on pudottu ja saatu flunssatauti,
fillarilla on ajettu volttia heittäen ojaan ja käyty lievän aivotärähdyksen takia tarkastamassa lekurilla,
tuolin kanssa on keikuttu ja halkaisu huuli,
on yritetty tukehtua pieneen muovilampaaseen/ wertherin originaliin/suureen viinikumikaramelliin ja heimlichin ote on tullut tutuksi...
Käsi on läntätty kuumalle levylle ja silitysrautaan,
puusta on pudottu, suohon upottu,
ongenkoukkuja irroiteltu milloin mistäkin,
tultu tuhannelle itikansyömälle paukamalle,
saatu auringonpistoksia
ja joka jätkä on KERRAN liimannut kielensä jäiseen metalliin.

Ja voi-voi-voi mitä kaikkea ne vielä tulevat ennättämäänkään! Nyt tahtovat kiivetä lähellä olevaan kuuseen ties kuinka korkealle, pilviin asti. Ja siitä mitä joella tapahtuu, en uskalla edes kysyä...

Piika-äiti
 

Yhteistyössä