Eikö kaikilla miehillä ole aataminomenaa kaulassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seksikäs se minusta on! Aataminomena tekee miehen, ei siitä mihinkäää pääse. Sen oikeen tuntee kun menee lähellä ja se värisee kun mies puhuu/laulaa..Ihanan tuntoinen esim. aamulla. Harmi kun ei sinula ole, mutta voithan sä muuten kuitenki olla seksikäs;)

ootsä puuma oikeesti tota mieltä?:O huhu. ihan hirvittää, pitäsköhän baarissa nyt tästä lähin ku ettii miestä nii katella sit sellanen mies jolla on hyvä aataminomena: ei liian iso, mut kuitenki sellanen että on nyt jonkulainen..vitsi outoja puhutte. ootteko tosissaa oikeesti?

Se kuinka ulkoneva kilpirusto ihmisellä, miehellä tai naisella on, on täysin yksilöllistä. Keskimäärin se on miehillä hieman ulkonevampi kuin naisilla. Sen koko ei myöskään ole yhteydessä äänen korkeuteen eikä seksuaaliseen suuntautumiseen.

Oli muuten ensimmäinen palsta, jolla on näin typeriä ihmisiä, mutta mitä muuta mammoilta voi odottaa.

Piti oikein jäädä miettimään asiaa. Nimittäin en ole edes 'muistanut' koko aataminomenan olemassaoloa! Ei mun miehellä sellasta näkyvää ole, eikä muuten ole kenelläkään tuntemallani miehellä! Eipä siis ihme etten muista koko mötikkää. :D

hyi vittu, mulla on ihan sairaan iso omena. haluun sen pois, oon harkinnu et lähtis viroo leikauttaa sen pois. ällööttää nii saatanasti. kokemuksia aataminomena leikkauksista?

Siis voiko aataminomenan muka leikata? :O varmaa ainaki sit pitää nukuttaa jos leikataan. Mut tosi outoo et jotku tykkäilee siitä, musta se on aika oksettava kova pallero.

mun mniehellä on kaunis omena, sellainen jota muilla ei ole. ei llian iso eikä liian pieni, ihanasti parta kasvaa päällä. sellainen kova pallerohan se on, joitakin ällöttää mut musta se on jotenki mmiehen tunnusmerkki. missä iäsä se aatamin omena alkaa kunnolla kehtitytyä ja kasvaa ku eihän pikku ppojilla ole?

Olen 12. v poika ja minulla ei näy omenaa yhtään. Katselevatko tytöt minua ollenkaan jos ei ole omenaa kaulassa? Muuten olen kyllä kehittynyt ja äänen murros hyvässä vauhdissa ja karvoja tullut jne. Onko aatamin omena pakko näkyä, voidaanko esim alkaa kiusaamaan homoksi tai pitämään naisellisena?

Yhteistyössä