Eli on muitakin Hyvä. Nuo on niin tylsän värisiäAlkuperäinen kirjoittaja kkki:mulla on itellä samaa mallia mustaoranssi...muistaakseni 07-mallistoa..
No itse ainakin ostan tarjouksesta enkä tilaa erikoisvärejä, jotta saan maksaa monta sataa siitä ilosta, että on joku tietty väri... ihan kivasti johonkin Emmaljungan tupliin uppoaa muutenkin, kun joka ikinen osa pitää erikseen hankkia...Alkuperäinen kirjoittaja Saa..:Käy kurkkaamassa emmaljungan sivuilta mitä värejä missäkin mallissa on..
Saa tilattua just sen värin millä löytyy/haluaa.. Ja kaikki tykötarpeet kanssa.
Kannattaa muistaa että keväällä/alkukesästä vaihtuu tehtaalla mallistot jolloin ei enää välttämättä kyseistä väriä/ kuosia tehdä. Eli jos haluaa esim. jalkapeitettä tms niin kannattaa ottaa samalla kaikki varsinkin jos on "erikoisempaa" kuosia.
Ainakin näin meille sanottiin.. =)
Tottahan se on tuokin.. Meillä kaksosille "pakko" hankkia ja tulihan sitä hintaa reilusti yli tonnin.. Mutta onpa sellaiset mitä haluan katsella seuraavat pari kolme vuotta.. Jollen pidempäänkin..Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:No itse ainakin ostan tarjouksesta enkä tilaa erikoisvärejä, jotta saan maksaa monta sataa siitä ilosta, että on joku tietty väri... ihan kivasti johonkin Emmaljungan tupliin uppoaa muutenkin, kun joka ikinen osa pitää erikseen hankkia...
Oho, ei sen näkynytkään. Eli tuo Pro Forest.Alkuperäinen kirjoittaja ce-bra:Maksaako jos tilaa liikkeeseen jonkun värin?
Tämä tahdottaisiin nyt näistä vaihtoehdoista
http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=FI&country=UK