eikö visa electronilla maksettaessa veloituksen pitäisi näkyä heti myös verkkopankissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ostin tänään n.50e vaatteita yhdestä kaupasta ja menin kotiin ja katoin paljonko tilillä on rahaa niin siellä olikin kaikki mitä lähtiessäni. Katevaraus kohdassakin oli +0,00e eli ei varauksia. Voiko siinä kestää ennenkun ne lähtee tililtä? :o
Koskaan ennen ei oo käyny näin. Mulla on ollut visa electron monta vuotta ja aina mennyt heti tai näkynyt automaatilla ja verkkopankissa katevarauksena.
Sain vaatteiden mukana kuitin mutta siinä ei ole mitään ihmeellistä (hylätty tms.)

Muistelen joskus olleen jotain keskustelua bensan maksamisesta electronilla....silloinkaan summa ei ollut näkynyt tilillä saman tien (muistaakseni kuitenkin lähitunteina).

Eli ei näy aina samoin tein.

Aika outoa...mulla kyllä veloitus näkyy kyllä tilillä samantien. Olisi musta aika outoa, jos ei näkyisi jos haluan katsoa, miten paljon on jäljellä rahaa. Sitä merkintää ei kyllä näy välttämättä edes samanpäivän aikana, ainoastaan siis rahat on vähentynyt.

[QUOTE="vieras";28948644]Aika outoa...mulla kyllä veloitus näkyy kyllä tilillä samantien. Olisi musta aika outoa, jos ei näkyisi jos haluan katsoa, miten paljon on jäljellä rahaa. Sitä merkintää ei kyllä näy välttämättä edes samanpäivän aikana, ainoastaan siis rahat on vähentynyt.[/QUOTE]

Mullakin on aina vähentyny ja oon usein käyny esim kesken shoppailun tarkistaan paljonko on vielä rahaa jäljellä :D nyt ei oo ees rahat vähentyny. outoa.
Tulikohan siinä veloituksessa joku virhe.. mutta luulis että näkyis sit mun kuitissa jos veloitus ei olis jostain syystä onnistunut

-ap

Yhteistyössä