Eikö Turussa saa enää kuntalisää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
1) Siis saako Turusa kuntalisää muusta kuin yksityisen päivähoitajan järjestämisestä, eikö itse hoitaen saa?
Onko Turun ympäryskuntia, joissa saisi kuntalisää ja kuinka paljon, itse hoitaen?

2) Entä jos KAKSI PERHETTÄ hoitaa vuorotellen (vaikka äidit) toistensa lapsia eli hoitoaika menee puoliksi, saako silloin molemmat toistensa työnantajina hakea puolipäiväistä yksityisenhoidon tukea, vai lasketaanko se keinotteluksi? Eli molemmat hoitaisivat toistensa lapsia oikeassa työsuhteessa vuorotellen, ja aina toinen voisi olla muualla töissä niinä päivinä, kun oma lapsi on hoidossa?

Kiitos...

ykköseen ainakin sen verran, että ei ole saanut ainakaan kuuteen vuoteen tuota kuntalisää itselle, vaan ainoastaan yksityiseen hoitopaikkaan.. ja tuosta kakkosesta en sanoo mitään, ei ole kokemusta =)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
ykköseen ainakin sen verran, että ei ole saanut ainakaan kuuteen vuoteen tuota kuntalisää itselle, vaan ainoastaan yksityiseen hoitopaikkaan.. ja tuosta kakkosesta en sanoo mitään, ei ole kokemusta =)

Kiitos! Mielestäni viime vuonna vielä sai kun ajatuksissa oli sinne muuttaa ja katsoin nettisivuja, mutta olen kai erehtynyt ja lukenut yksityisen hoidon tuen kuntalisästä sitten. =)

En ole kuullutkaan että joskus olisi saanut! Ei siis saa.

Vasta luin jostain listan kunnista mitkä tukea maksaa. Lieto oli listalla. Sitä en tiiä saako sielläkin vain ns. erityislasten hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja vierras:
En ole kuullutkaan että joskus olisi saanut! Ei siis saa.

Vasta luin jostain listan kunnista mitkä tukea maksaa. Lieto oli listalla. Sitä en tiiä saako sielläkin vain ns. erityislasten hoitoon.

Kiitos!

Yhteistyössä