Eikö sitä oikeasti huomaa!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos on kissan omistaja, sitä kissanpissan hajua? Anopilla ei tee mieli käydä kun pissan haju tunkeutuu kerrostalon käytäville asti! Viimeks kun anoppi tuli meille, oli takista selkä märkänä pissasta :( (juu-u, pienet on murheet)

Entisessä talossa (krs talo) oli kissoja 3 kerrosta alempana,kusi haisi meidän kerrokseen saakka. Ja kun hississä kulkivat pissihiekat roskapussissa, tuntui löyhkä niin, että silmiä kirveli...

Huh!

Olen päiväkodissa töissä ja haistan kyllä "kissaperheen" lapsen. Monesti kissanpissan hajua ainakin kengissä ja hatuissa yms. Olen raskaana ja tuo haju on kyllä tällä hetkellä kuvottavin haju viemärin hajun jälkeen :-x

Tuttuni, joilla on kissoja, ovat siistejä ja heidän kotinsa ovat ihan tavallisen hajuisia, ei kissanpissaisia. Anopillasi ei taida ihan tarmo riittää kaikkeen. Kissa on hänelle kuitenkin tärkeä seuralainen, joten vaatii huomaavaisuutta jos/kun asian otat puheeksi. Parasta olisi, jos poikansa puhuisi hänelle, mutta ymmärrän jos välttelee vaikeaa aihetta.

Niin siis kissat anopille tosi tärkeitä eikä tietysti suostu niistä luopumaan, vaikka ei pysty itse kunnolla siivoomaan ja lisäks meidän perheessä kaikilla on allergiaa. Minä en pysty anoppilassa olemaan hetkeäkään etteikö henki menis tukkoon.
Nämä kissat ovat myös pissanneet telkkariin, reppuihin, matoille, kaikille mahdollisille vaatemytyille mitä löytävät jne.

Niin ja lisättäköön vielä, että kissat ovat myös tuhonneet suurimman osan huonekaluista, tapeteista ja niin edelleen. Mies käy äidillään välillä imuroimassa ja kerran VUODESSA käy siivoojat kuuraamassa paikat!

Mä kävin monta kertaa nuorempana yhden kaverin luona, rivariasunnossa oli n.10 kissaa ja iso koira. Ikinä siellä ei haissut kusi eikä paska, koska kaverin äiti siivosi niin hyvin. Eikä kissat olleet huonekaluja tuhonneet.

ja entäs ne kissankarvat vaatteissa... Tosi epäsiistin näköistä. Eikö ne kissanomistajat tajua pitää niitä vaatteita siten, että en eivät pyörisi karvakasoissa ja imuriakin niille karvatupoille voisi näyttää joskus...

Täytyy nyt selventää, että en ole kissojen, koirien tai muittenkaan elukoitten omistajia vastaan. Tämä anoppi nyt vain ihmetyttää. Olen itsekkin käynyt sellaisissa kodeissa, joissa on siistiä, vaikka eläimiä olisikin... Mutta siis ehkä se suurempi ongelma on se ettei anoppi pysty siivoamaan ja en tiedä sitten huomaako hän epäsiisteyttä omassa kodissaan :(