eikö se mene näin (kaaso+hääasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TheUnforgiven

Vieras
että kaasot yhdessä päättävät mitä morsiammen päänmenoksi polttareissa tehdään ja minne mennään..eikä niin että morsian määrää mitä tehdään ja minne mennään.ja eikö niin että morsian maksaa kaasojen puvut jos haluaa ne tismalleen oman päänsä mukaan.. :kieh:

Mulla oli yksi kaaso joka osti itse puvunsa, koska käytti sitä muutenkin. Osti vaan sellasen että väreiltään jne sopi teemaan. Me kustannettiin sit meikki+kampaus hänelle. On varmaan ihan sopimuskysymys tuo... Yleensä kaasot kyllä päättävät polttari-jutut, mutta monilta kavereiltani on kysytty vähän suuntaa, että mitä ei tosiaankaan halua tehdä tms. Omalla kohdallani oli helpotus kun tiesi etteivät keksi mitään älytöntä. En kyllä itse haluaisi määrätä polttareitteni kulkua, siinähän menee koko idea...

Niin, että tässä tapauksessa morsian määrää, mitä polttareissa tehdään ja muu polttariporukka maksaa lystin?

Ja morsmaikku määrää, minkä puvun kaaso ylleen pukee ja kaaso maksaa sen omasta pussistaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, että tässä tapauksessa morsian määrää, mitä polttareissa tehdään ja muu polttariporukka maksaa lystin?

Ja morsmaikku määrää, minkä puvun kaaso ylleen pukee ja kaaso maksaa sen omasta pussistaan?

juuri näin..ja meitä ärsyttää suunnattomasti..ja morsian haluaisi laivalle kuulemma ryyppäämään mikä musta on vallan mautonta eikä mitään kimuistoista..ja yksi kaasoista on vielä raskaanakin :kieh: että ärsyttää..kohta irtisanoudun hommasta

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

juuri näin..ja meitä ärsyttää suunnattomasti..ja morsian haluaisi laivalle kuulemma ryyppäämään mikä musta on vallan mautonta eikä mitään kimuistoista..ja yksi kaasoista on vielä raskaanakin :kieh: että ärsyttää..kohta irtisanoudun hommasta

No ymmärrän, että alkaa potuttamaan. Ehkä tämä morsian ei ihan ole ymmärtänyt homman kulkua. Voittehan te sopia, että polttareita ei varsinaisesti pidetä mutta mennään kaveriporukassa laivalle ja ne sitten tulevat joille se (ajankohta, ajatus yleensä jne) sopii. Kaikille ei kuitenkaan ;). Ja jokainen maksaa omat menonsa, koska eihän noi polttarit ole.

Ja puvuista vaan ilmoitus, että jos jonkin tietyn haluaa niin maksaa sen myös.

Mulle muistuu mieleen elävästi yksi kaveri, joka TILASI itselleen haluamaksi viikonlopuksi polttarit. Menevät maistraatissa vihille. Polttarit pidettiin, kaverit kustansivat kivan illan, pari meni maistraatissa naimisiin. Tarkoitus oli kuulemma kutsua kaikki ystävät kesällä juhlimaan mutta arvaatte varmaan, ettei niitä juhlia näkynyt koskaan....

Polttareiden suhteen voit sanoa, että toiveita kuunnellaan, mutta loppujen lopuks kaikki on yllätystä ajankohtaa myöden.

Puvusta sen verran, että jos pitää olla tietynlainen niin morsiamen ja sulhasen kuuluu se maksaa, tottakai.

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Polttareiden suhteen voit sanoa, että toiveita kuunnellaan, mutta loppujen lopuks kaikki on yllätystä ajankohtaa myöden.

Puvusta sen verran, että jos pitää olla tietynlainen niin morsiamen ja sulhasen kuuluu se maksaa, tottakai.

joo..mutta tässähän tämä onkin että kaasoista yksi on silloin viimeisillään raskaana..tuskin laivalle haluaa lähteä..

Mä kyll aika lailla sanelin omat polttarini: en paikkoja, enkä aikoja, mutta tyylin. Kaasot olivat keksineet niihin raameihin tosi kivan päivän ja sellaisen kun mulle sopi. :D

Puvut mun kaasot saivat itse valita..

Jos morsian haluaa tietynlaiset polttarit niin hän ne myös sitten maksaa. On väärin olettaa, varsinkaan jos kalliiksi toiveet tulevat, että kaikilla kavereilla on varaa maksaa.

Samoin pukujen kanssa. Jos haluaa teidät kaikki tunke samanlaisiin kaapuihin/nakinkuoriin niin silloin ne pitää myös maksaa.

Minulta kaaso on kysynyt minkävärisen puvun laittaa. Morsiustytöille olen teettänyt itse puvut ja ne maksanut, sillä niistä olen halunnut just semmoiset.

että kaasot yhdessä päättävät mitä morsiammen päänmenoksi polttareissa tehdään ja minne mennään..eikä niin että morsian määrää mitä tehdään ja minne mennään.ja eikö niin että morsian maksaa kaasojen puvut jos haluaa ne tismalleen oman päänsä mukaan.. :kieh:

No, mun yx kaveri päätti aikanaan polttaripäivänsä, lähes koko ohjelmansa, eikä maksanut mitään itse. Mulle ei toi päivä sopinut ja olin muuten taustailemassa (sitä, miksi puetaan, ei ollu määränny etukäteen) alkuvalmisteluissa. Jaksaa vieläkin mutkuttaa etten ollu hänen "polttareissaan".
Mun mielestä pitäisi itse maksaa, jos itse päättääkin.

mun oli pakko tämä kaivaa..nyt kuulin toiselta kaasoystävältämme että tämä tuleva morsian (lipsautti vahingossa) kertoi että menevätkin vappuaattona maistraatissa naimisiin..mulle ei saanut kertoa mutta ystävä kuitenkin kertoi..aatella jos oisin nyt ostanut vaikka puvun ja tehnyt jo kauheita suunnitlemia ja nyt morsian meneekin salaa naimisiin..ja mulla ja muilla kaasoilla ei ole edes asiaa koo toimitukseen..ensin pyydetään kaasoiksi ja sitten ei kerrota että salaa mennään naimisiin eikä meitä ole kutsuttu ees maistraattiin..muut lähimmät vain on. en tiedä saiko kukaan selvää mut vittu kun kyrsii!!

mun oli pakko tämä kaivaali..nyt kuulin tiselta kaasoystävältämme että tämä tuleva morsian (lipsautti vahingossa) kertoi että menevätkin vappuaattona maistraatissa naimisiin..mulle ei saanut kertoa mutta ystävä kuitenkin kertoi..aatella jos oisin nyt ostanut vaikka puvun ja tehnyt jo kauheita suunnitlemia ja nyt morsian meneekin salaa naimisiin..ja mulla ja muilla kaasoilla ei ole edes asiaa koo toimitukseen..ensin pyydetään kaasoiksi ja sitten ei kerrota että salaa mennään naimisiin eikä meitä ole kutsuttu ees maistraattiin..muut lähimmät vain on. en tiedä saiko kukaan selvää mut vittu kun kyrsii!!

:o :o No jo on toimintaa. Unohda hei tollanen morsian ja anna hänen hoitaa itse "polttarit" ja häät ihan rauhassa.

KYLLÄ!!!

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
mun oli pakko tämä kaivaali..nyt kuulin tiselta kaasoystävältämme että tämä tuleva morsian (lipsautti vahingossa) kertoi että menevätkin vappuaattona maistraatissa naimisiin..mulle ei saanut kertoa mutta ystävä kuitenkin kertoi..aatella jos oisin nyt ostanut vaikka puvun ja tehnyt jo kauheita suunnitlemia ja nyt morsian meneekin salaa naimisiin..ja mulla ja muilla kaasoilla ei ole edes asiaa koo toimitukseen..ensin pyydetään kaasoiksi ja sitten ei kerrota että salaa mennään naimisiin eikä meitä ole kutsuttu ees maistraattiin..muut lähimmät vain on. en tiedä saiko kukaan selvää mut vittu kun kyrsii!!

:o :o No jo on toimintaa. Unohda hei tollanen morsian ja anna hänen hoitaa itse "polttarit" ja häät ihan rauhassa.

niin annankin..olen niin vittuuntunut..etten vois enempää olla! se kun mulle ton asian sitten kertoo niin voi olla varma että kyllä ärähdän..

Mun mielestä olis kyllä fiksua kuunnella myös morsiamen toiveita polttareiden suhteen, että jos morsian ei halua myydä mitään, niin morsianta ei sitten laiteta myymään jne. Mutta ei morsian tietenkään itse päätä mitä polttareissa tehdään. Mut ei mun mielestä polttareiden kuulu olla sellaisetkaan, että morsiamen toiveita ei ole yhtään kuunneltu, eikä morsian tykkää olla omissa polttareissaan.

Niin ja pukuasiaan. Jos morsian haluaa jonkun tietyn puvun kaasolle, niin kyllä morsian sen sitten myöskin maksaa.

Yhteistyössä