Eikö olisikin kiva asunto/talo?! Hissi ja uima-allas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v i e r a s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole mun makuun olleskaan. Varsinaista näyteikkuna-/akvaarioelämää:
32807105.jpg

Vaikka tuskin tuossa ohikulkijoista on pahemmin vaaraa...

En pitänyt kummastakaan, Piparnakkelin oli parempi, tuo eka aika kauhea. Jos ilmaiseksi saisin, ja asumiskustannukset maksettais, niin toki asuisin kummassakin, mutta jos tuollaisia rahoja asuntoon laittaisin, niin asunto olis kyllä ihan erilainen kuin nuo kaksi.

Ja tosta Kulosaaren kämpästä unohdetaan kertoa että siinä on venelaituri ihan lähietäisyydellä.
Tuntuu muka että olisi oma ranta ja kuitenkin liuta veneitä niin että kaikki kävijät katsovat pihalle ja isoista ikkuinoista sisään.

Juu oma ranta ja rauha;))

Ikävä kyllä mun mielestä ihan kamala. Harvoin pääsen sanomaan mistään näin, mutta tuo oli mauttomuuden huippu. Kylmä, kolkko, kaikkea muuta kuin kodikas :/

Myytävät Asunnot, omakotitalo, Yli 4 huonetta, Hoggais, Länsi-Turunmaa, Varsinais-Suomi, 984301 - Etuovi.com
Mut toi ois mun makuun, heti kun lottoivoitto pamahtaa... :D

Mistäköhän noita valkoisia "työhuoneen" liukuovellisa kirjahyllyjä sais? Tai siis varmaan juuri noi on mun budjetille ihan liian kalliita, mutta oiskohan missään tuollaisia halppis versioita?

[QUOTE="vieras";24231057]Ja tosta Kulosaaren kämpästä unohdetaan kertoa että siinä on venelaituri ihan lähietäisyydellä.
Tuntuu muka että olisi oma ranta ja kuitenkin liuta veneitä niin että kaikki kävijät katsovat pihalle ja isoista ikkuinoista sisään.

Juu oma ranta ja rauha;))[/QUOTE]

Kyllä tuo laituri on aivan omassa käytössä. Kannattaisiko ottaa asioista selkoa, ennen kuin väittää jotain muuta?

Yhteistyössä