Eikö ole mulla IHANA mies? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rampapirkko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rampapirkko

Vieras
Minä kävelen kyynärsauvojen avulla, tällähetkellä reuma jaloissa todella pahana ja erittäin kivulias. Syön voimakkaita särkylääkkeitä ja kortisoonia.

Pyysin eilen miestäni kauppaan, arvatkaa mitä hän sanoi? No että ei jaksa. Itselläni piti lähteä keppien kanssa autolle, autolla kauppaan, raahata repussa ruoat kotiin, kun ei voinut kantaa kauppakasseja.

Olin vihainen ja huusin ja itkin miehelleni. Hän kysyikin, että no mitä sä itse siinä teet? Makaat vain sohvalla jalat kohti kattoa.

Tällainen on minun "onneni"... huoh. Kiitos, että sain purkaa kiukkuani.

Mieheni mielestä valitan turhasta, valitanko?

En ymmärrä tuota ihmistä ollenkaan. Mä olen kysynyt useita kertoja, että mikä sitä vaivaa/huolettaa. Ei mikään- on vastaus.
En jaksa aina ymmärtää, kun en saa itse ymmärrystä. Käyttäytyy, kuin lapsi. Ja tuollaiseksi on muuttunut viimeisen puolen vuoden aikana. Ennen oli kiltti ja auttavainen, eikä sanonut pahasti. Olis näissä omissakin raajoissa ihan tarpeeksi huolta ja murhetta, ja silti pitäis vaan antaa huomiota...
Nytkin se vaan nukkuu, ja minä pesen pyykkiä ym. vaikka sairaslomalla pitäis olla ja levähtää...

Alkuperäinen kirjoittaja Blondie-1:
Miksi lähdit sinne kauppaan kuitenkin. Olisit vastannut, että et pysty.

No miksi siellä kaupassa käydään? Ei ollut ruokaa kaapissa, maito loppu ym. Kait mulla tuli sellainen marttyyri minäkylläpystynperkele- olo!
Ehkä väärin, mutta en jaksa aikuiselle ihmiselle koko ajan sanoa, että mitä sen pitää tehdä. Pitäiskait tuo itselläänkin ymmärtää ja vaan mennä sinne kauppaan, eikä valittaa "väsymystään".

Jospa miehesi ei ole tajunnut että olet ihan oikeasti kipeä, kun lopulta pyykkäät ja käyt kaupassa jne. Jää vaan sängyn pohjalle ja lepää, ja jos mies ei käy kaupassa niin tilaa sitten valmispitsaa tms.

Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:
Jospa miehesi ei ole tajunnut että olet ihan oikeasti kipeä, kun lopulta pyykkäät ja käyt kaupassa jne. Jää vaan sängyn pohjalle ja lepää, ja jos mies ei käy kaupassa niin tilaa sitten valmispitsaa tms.

Ei kaikkialla voi tilata pitsaa/ruokaa kotiin. Täälläkin lähin tollanen paikka on 45km päässä ja eivät todellakaan lähe kotiin tuomaan noin kaukaa.

Jos minä en pyykkää, käy kaupassa tai tee muitakaan kotitöitä, täällä hukkuu paskaan. Mun ei mielestäni tarvitse todistella miehelleni sen kummemmin kipujani, lääkäri on niistä jo kirjoittanut lappusen.

Yhteistyössä