H
huh
Vieras
Kopion tämän toiselta keskustelufoorumilta ja kauhistuin, että voiko tälläistä olla?
Meillä emäntä on mustasukkainen ja kärsin tilanteesta. Olemme olleet pariskunta jo reilun 10 vuotta enkä ole kertaakaan päässyt yksin miesten kesken saunailtaan tai baariin tms. Emäntä sanoo aina, että mene voan, mutta hän ei siitä tykkää, mutta jos oikeasti menen niinkuin kerran lähdin ystäväni luo kahville illalla niin emäntä soitteli perään ja räyhäsi, että kenen ääni sieltä kuuluu taustalta, miksi et vastannut heti jne. ja kotiintulon jälkeen alkoi kamala tappelu. En ymmärrä miksi näin, kun mitään syytä en ole antanut koskaan enkä haluakkaan. Jos naamakirjassa juttelen vanhojen luokkakavereiden kanssa vaikka naisten niin saan kamalat vittuilut, tai jos juttelen baarissa jonkun naisen kanssa on tappelu heti pystyssä..tanssilattialla minun pitää kyhnöttää emännän vieressä koko ajan vaikka muut äijäkaverit välillä riehaantuvat ja tanssivat keskenänsä en minä voi niin tehdä tai emäntä viittelöi, että takaisin tänne ja sitten alkaa huuto miksi et ole minun kanssani.
Tilanne on rassaava, kun kuitenkin annan emännälleni huomiota ja rakastan häntä ylikaiken. Mutta haluaisin hiukan omaa liikkumavapauttakin, tai tämä rupeaa käymään hermoille.. Mitä tekisi, kun emäntä ei itse myönnä asiaa..